Flere som har silikon?

Petrine....

Tulle-rusk delux
Skulle liksom ikke ha flere barn og har fått lagt inn silikon med snitt i brystvorten.
Ene brystet er operert to ganger pga kapseldannelse. Kapselen har dessverre komt tilbake, men nå må jeg bare leve med det.
Kjenner puppene verker mer enn de noen gang har gjort før (er naturlig lite følsom på puppene).
Er gravid i 7 +0. Ikke planlagt.
Noen som har erfaring med smerter, amming med silikon el.l?

Jeg tok silikon for 1 1/2 år siden, la inn 500 gram under muskel, gikk fra 75B til 75DD. Er nå 22 uker på vei og de er enorme! Må opp i 75G.. Verker mer enn vanlig men ellers greit. Gruer meg litt til amming, venstre brystvorte er såå sensitiv og vond etter operasjon. Hvordan er dine??

Har utrolig lyst til å amme og de sa jo at det ikke skal ha noe å si... Har 3 venninner mef silikon og alle ammet lenge :)

Brystvortene er vonde ja, spes høgre der jeg har problemer med kapsel.
Blir spennende, mildt sagt.
Har ammet 4 barn før jeg fikk silikon, hadde veldig mye melk og var sprengt.
Vil prøve å amme nå også, men kjøper inn flaskeutstyr.

Har ei venninne med silikon, hun ammet lenge. Vet ikke hvordan det var med operasjonen hennes men tror hun fikk arr på underdimensjonert av brystene (detta har jeg veldig lite peiling på).

Jeg lurer veldig på det samme. Ammet mine to første før jeg fikk lagt inn silikon. Snitt under brystet og de ligger over muskel.
Etter nr.2 var det STOR forskjell på de, og jeg fikk derfor lagt inn ca. 50ml mer i det ene brystet.
Nå venter jeg nr. 3 og puppene er allerede en hel størrelse større, og fryktelig ømme.
Har lyst til å amme, men er jo redd for kapsel og komplikasjoner med innleggene samtidig.
Uff, får dårlig samvittighet bare ved å tenke på det. Føler det er litt egoistisk å tenke på meg selv her...

Om noen har erfaring med å amme med silikon så hører jeg med glede fra dere :)

Back
Topp