Flere som har partner som pendler?

Utålmodig92

Flørter med forumet
Jeg syns det ser så bra ut å ta eggløsningstester for å få det til å klaffe. Men så begynner jeg å tenke at jeg har en mann som er borte mandag til torsdag hver uke, og vi har s** hver helg. Er det noe vits i å ta disse testene? Tenker jeg blir mer stressa og nedfor om testene sier eggløsning onsdag/torsdag..?
 
Partner begynte akkurat i jobb hvor han arbeider borte 1 uke og fri 1 uke. Tester mest for egen del pga ustabil syklus. Er han hjemme ved positiv test er det bare ett pluss. Stresser ikke med det ettersom vi har lav sannsynlighet for å klare det på egenhånd uansett.

Hvis dere allikevel har sex hver helg og du ellers ikke har behov for å tracke syklus, ville jeg nok droppet testingen.
 
Tenkte samme som deg har en som reiser søndag kveld eller mandag morgen, hjem tidlig fredag . Han ville at jeg skulle teste for han skulle reise hjem da samma hvor langt og seint det ble . Han gjorde så , så litt spent :nailbiting:
 
Krysser fingrene for dere :Heartred :Heartred
Hadde jeg ikke tester EL så hadde jeg trodd EL var lør søndag eller mandag . Og den var kjempe negativ . Så ble litt deppa da vi hadde langfri og både mens og app sa el da . Men nå får vi se da , tok en kritt hvit test på mårran idag 7 DPO
 
Jeg syns det ser så bra ut å ta eggløsningstester for å få det til å klaffe. Men så begynner jeg å tenke at jeg har en mann som er borte mandag til torsdag hver uke, og vi har s** hver helg. Er det noe vits i å ta disse testene? Tenker jeg blir mer stressa og nedfor om testene sier eggløsning onsdag/torsdag..?
Min mann har en jobb som gjør at han i perioder reiser mye og det er ofte litt uforutsigbart når han er hjemme. Jeg har tenkt det samme som deg - at det er fint å bruke eggløsningstester, men har også konkludert med at jeg tror at enn så lenge har jeg det bedre ved å bare vite ca når el er, og håpe på at det klaffer av seg selv. Jeg blir veldig stresset av ting som ikke kan kontrolleres/vite utfallet av, usikkerheten rundt hele perioden etter eggløsning og å teste for å se om det har klaffet er foreløpig mer enn nok for hodet mitt.

Så kan det godt hende jeg får lyst til å bruke eltester hvis vi blir prøvere lenge.

Har dere prøvd lenge? :)
 
Min mann jobber også borte mandag til torsdag. Jeg tar eggløsningstester mest for min egen del for å tracke syklus siden den er litt ustabil og jeg merker jeg blir mer stressa av å ikke vite :nailbiting::) denne måneden har jeg nok EL idag, så det klaffer ikke så bra da jeg såklart reiser bort imorgen så jeg ser han ikke før fredag, men satser på at det kan gå med de rundene vi hadde i helgen:hilarious:
 
Samboeren min var pendler og borte man-tors hver uke, han jobber nå 7/7 i stedet. Denne gangen tror vi ikke det klaffet, tror egget slapp dagen før han kom hjem. Syyykt irriterende... Neste PP gidder jeg ikke å teste, da tar vi heller en sommerpause. Så får vi se over sommeren hvordan syklusen er da. Det er veldig frustrerende, jeg føler med deg. :sorry:
 
Her jobber både jeg og samboer turnus med døgnvakter borte fra hjemmet, og vi jobber omvendt turnus. Det vil si at a halve året er vi borte fra hverandre. Men som oftes ikke lenger enn mellom 2-7 døgn vi er borte fra hverandre i strekk.

Jeg syns det er fint å teste etter EL selv om noen pp’er vil være dårlige odds på.
Jeg vil heller vite, å kunne justere forventningen. Samtidig syns det er godt å ha oversikt og kontroll over syklusen. Og lærer mer og mer om kroppen min for hver mnd :)
Vi har prøvd siden desember 22. Har hatt flaks med at alle pp’er/EL har klaffet bra med turnus til nå.
 
Min mann har en jobb som gjør at han i perioder reiser mye og det er ofte litt uforutsigbart når han er hjemme. Jeg har tenkt det samme som deg - at det er fint å bruke eggløsningstester, men har også konkludert med at jeg tror at enn så lenge har jeg det bedre ved å bare vite ca når el er, og håpe på at det klaffer av seg selv. Jeg blir veldig stresset av ting som ikke kan kontrolleres/vite utfallet av, usikkerheten rundt hele perioden etter eggløsning og å teste for å se om det har klaffet er foreløpig mer enn nok for hodet mitt.

Så kan det godt hende jeg får lyst til å bruke eltester hvis vi blir prøvere lenge.

Har dere prøvd lenge? :)
Ja, jeg tenker veldig som deg. Vi ble gravide på pp2 i desember, mista for 7 uker siden, og vil jo bare bli gravid igjen. Så da lurte jeg på om det var lurt med eggløsningstester, men har vel egentlig bestemt meg for nei, og som deg, jeg kjenner sånn ca når el er, og gikk jo raskt sist.
 
Her jobber både jeg og samboer turnus med døgnvakter borte fra hjemmet, og vi jobber omvendt turnus. Det vil si at a halve året er vi borte fra hverandre. Men som oftes ikke lenger enn mellom 2-7 døgn vi er borte fra hverandre i strekk.

Jeg syns det er fint å teste etter EL selv om noen pp’er vil være dårlige odds på.
Jeg vil heller vite, å kunne justere forventningen. Samtidig syns det er godt å ha oversikt og kontroll over syklusen. Og lærer mer og mer om kroppen min for hver mnd :)
Vi har prøvd siden desember 22. Har hatt flaks med at alle pp’er/EL har klaffet bra med turnus til nå.
Ja, er jo noe med de forventningene :angelic:
 
Han pendler ikke, men han jobber til tider ekstremt mye. Type han kommer hjem når jeg sover, sover noen timer og går på jobb igjen mens jeg fremdeles sover. Vi kunne nok fått det til inni de timene der, men da må han prioritere søvn etter 20 timers arbeid.

I pp 1 og 2 krasjet det litt med jobbingen, og er redd det krasjer denne pp'en også...
 
Back
Topp