Flere som har opplevd...?

Skravlemor

Elsker forumet
Nå får vi snart barn nr 2, og det er for vår del den siste. Er enige begge to pga alltid sett for oss to, penger og tid. Det holder for oss. da er det så forferdelig irriterende når andre mennesker ikke kan akseptere det. Kommentarer som du får sikkert lyst på en til om noen år, eller koselig med tre, etc etc. greit med de som sier det på tull, men noen er så innmari påståelige. mener vi ikke kan kvitte oss med babyutstyr før vi er 100% sikre osv, men det er vi jo!!

Skjønner at mange ombestemmer seg, ikke er ¨sikre osv, men jeg er det. Har mange andre ting vi vil gjøre, vil ha råd til å reise på ferie med de osv.

Noen fler som har det sånn? Dette skjer meg nesten daglig om dagen, venninner, besteforeldre, foreldre i bhg, kollegaer, you name it!

Ja, vet hva du snakker om[:D]

Vi er fornøyde nå. Vi tenker også fremover; dra på mer avanserte turer, aktiviteter, jeg som er gressenke vil ha tid og overskudd til de begge to både med aktiviteter og lekser osv...

Andre får bare tro det de vil, vi vet.[:D]

Skjønner ikke hvorfor det er så irriterende- De har jo rett.. Du vet jo ikke hva som vil skje i fremtiden (det er jo forskjell på å ha lyst på noe og det å faktisk skaffe seg noe).. Men at du ikke skulle selge utstyret, DEN var litt drøy da [:D]

JA! Vi ble ferdige etter tvillingene, to barn, gutt og jente- mer enn fornøyd! Gubben steriliserte seg i sommer, nså her blir det ingen flere! Alle sier at bare vent, du kommer til å bli babysyk igjen. Jeg hadde to kolikkbarn samtidlig! Savner ikke babytiden i det heletatt! Men  uansett, har verken økonomi, tid eller energi til flere. 

ORIGINAL: carca

JA! Vi ble ferdige etter tvillingene, to barn, gutt og jente- mer enn fornøyd! Gubben steriliserte seg i sommer, nså her blir det ingen flere! Alle sier at bare vent, du kommer til å bli babysyk igjen. Jeg hadde to kolikkbarn samtidlig! Savner ikke babytiden i det heletatt! Men  uansett, har verken økonomi, tid eller energi til flere. 

Kan signere denne på det sterkeste, bare at vi har 2 gutter, og litt lenger siden gubben steriliserte seg.

godt å høre at det fler[:)]

folk har jo forskjellige behov og ønsker, så hadde vært veldig deilig om de bare kunne akseptert det jeg sier enn at jeg skal måtte forsvare min mening om ganske store avgjørelser i mitt liv. men men, de får bare vente å se da. her er det veldig stengt, altså etter at nr 2 har kommet ut da, he he[:D]

ORIGINAL: Skravlemor

godt å høre at det fler[:)]

folk har jo forskjellige behov og ønsker, så hadde vært veldig deilig om de bare kunne akseptert det jeg sier enn at jeg skal måtte forsvare min mening om ganske store avgjørelser i mitt liv. men men, de får bare vente å se da. her er det veldig stengt, altså etter at nr 2 har kommet ut da, he he[:D]

Det er jo ikke sikkert at de mener at du kommer til å FÅ en til, men at du en eller gang kommer til å kjenne lysten/at det rykker i eggstokkene (selv om du ikke gjør noe med det..) [;)]

mhm...jeg får ennå høre at "du er jo ennå ung,du kan ennå få en til" som om at 3 ikke er nok?[8|]

Men da sier jeg at vi umulig kan få fler barn siden gubben har kappet strengen..[:D]da får jeg bare store øyne og et" har han??"

Ja, det har han.Han kappen den for snart 1 år siden,og det er en beslutning han selv tok[:)]

ORIGINAL: Maelle

Skjønner ikke hvorfor det er så irriterende- De har jo rett.. Du vet jo ikke hva som vil skje i fremtiden (det er jo forskjell på å ha lyst på noe og det å faktisk skaffe seg noe).. Men at du ikke skulle selge utstyret, DEN var litt drøy da [:D]

det blir jo irriterende å høre det samme hver dag fra folk...Det gjelder jo alt det egentlig

Back
Topp