Flere som har opplevd svangerskap utenfor livmoren?

Koskosnuss

Glad i forumet
Hei!

I 2015 ble jeg gravid for første gang. Gleden var kort varig da det ente i en graviditet utenfor livmoren.. det var en skikkelig følelsesmessig Berg og dalbane..

Ble gravid igjen våren 2017 som resulterte i en nydelig gutt som i dag er 2 år! Husker hvor nervøs jeg var den første tiden så konstant på tørkepapiret når jeg tørket meg, om det var blod og om det enda en gang satt utenfor..

Nå er jeg gravid igjen.. er jo selvfølgelig veldig nervøs denne gangen også.. men prøver og berolige meg med at dette skal gå bra! Var til lege og tok blodprøve forgje fredag, skal tilbake igjen for ny prøve i morgen:rolleyes:
 
Hei :) jeg var gravid utenfor livmoren i januar.. heldigvis er det veldig sjeldent at det skjer! Jeg krysser fingrene for deg, stor klem <3
 
Fikk en blødning i natt.. nå når jeg gikk på do var det mer blod.. så løpet er vel kjørt! Selv om man ikke vet noe sikkert enda.. skal inn på KK på mandag uansett og se om det har vært inni eller utenfor livmoren.. håper jeg klarer og beholde roen frem til mandag.. men ikke så lett:(
 
Uff, skjønner du er urolig. Det er vel vanskelig å tenket positivtp men som du sier så er ingenting sikkert hverken den ene eller andre veien enda.
Krysser fingrene for at for at spiren sitter der den skal og at blødningen er fra andre ting i systemet.

:Heartred:Heartred
 
Uff, skjønner du er urolig. Det er vel vanskelig å tenket positivtp men som du sier så er ingenting sikkert hverken den ene eller andre veien enda.
Krysser fingrene for at for at spiren sitter der den skal og at blødningen er fra andre ting i systemet.

:Heartred:Heartred
Ja ikke noe særlig og gå rundt sånn og ikke vite hva som skjer. Men ingen massiv blødning enda, men når man har hatt svangerskap utenfor livmoren er alt som innehar blod krise:banghead:
 
Hei! Jeg ble operert for exu i februar, måtte fjerne ene egglederen. Nå gravid igjen men usikker på hvor langt siden syklusen har tullet etter operasjon. Skal på tul neste uke engang for å sjekke, livredd for den siste egglederen min :nailbiting:
 
Sniker litt.

Jeg var gravid utenfor livmor i 2016, mistet egglederen siden den sprakk.

Gikk gjennom MA i nov 18 med såvidt en liten rosa blødning og skrsikker magefølelse på at det var over.

Denne gangen har jeg vært på legevakta to ganger med styrtblødninger i uke 6, 6+1 ble jeg lagt inn p0 sykehuset fordi de var sikker på at jeg mistet, hcg steg ikke "fort nok" og sykehuset hadde uten undersøkelse bestemt seg for at det var utfor livmor, men neida, på ul var det en liten krabat med hjerterytme!
Jeg er 13+0 i dag!
 
Back
Topp