Flere som har opplevd svake strips?

Trønderen98

Forumet er livet
Marsboerne 2023
Mailykken 2025
Hei! Jeg tester positiv på lørdag og har selvfølgelig tatt en million tester til etter denne hehe, problemet er at jeg synes de er såå svake! Nesten negative, skal de ikke i teorien stige litt nå? Har heller ikke fått noen stigning på CB digital, men det tar kanskje lengere tid? Er 4+6 i dag:sorry:
Alle testene på bildet er tatt med samme urin, nederste er 10 ml sensitivitet og to øverste er 25

Vedlegg

• BEFCD488-2322-4BCA-93F1-76CC7BC42FD9.jpeg
    BEFCD488-2322-4BCA-93F1-76CC7BC42FD9.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 112
Det kan hende at hcg bare stiger lavt til deg, og så kan det hende at du har opplevd en kjemisk. Det tryggeste er å be om å få målt hcg med blodprøver hos lege, da får du et sikkert svar. Du må deretter måle på nytt etter 48 timer for å se stigningen. Krysser fingrene for deg❤️

Hei, jeg hadde også svake tester. Tok blodprøve, hvor hcg var veldig lavt, skal ta en til i morgen. Legen min var ikke særlig positiv, så regner med en kjemisk. Har lest at noen har treg hcg stigning, men beste måten er nok blodprøve med to dager imellom for å sjekke stigning.

Masse lykke til, håper på det beste!

Takk for svar dere, var hos lege i dag og det gikk ikke veien for meg denne runden:Heartred utrolig skuffende når man har fått 5 dager med positiv test

Så leit, får satse på at den sitter neste gang:)
Masse lykke til!

Jeg skal ta ny blodprøve i morgen men har super svake tester så vet jo det ikke er noe, håper bare mensen kommer snart så vi kan prøve på nytt.

Back
Topp