Flere som har nedsatt sexlyst?

Er absolutt bare midlertidig :) og det er han heldigvis veldig klar over selv også! Jeg klarer heller ikke helt slå meg til ro med at det er «ufarlig» med sex i ett Normalt svangerskap- blødning gir meg angst uansett :banghead:
Jeg er også livredd for å se blod. Men blødde ikke med første, så da håper jeg at jeg slipper unna denne gangen også.
 
Sex?? Hvordan var det det funka igjen??

Nei sånn serr. Enten kvalm eller trett. Syns oppriktig synd i typen. Han er jo verdens beste. Håper dette snur ass.
Hahahaha! Ja hvordan gjorde man det igjen?
Ja, er faktisk litt synd på de kommende fedrene også :smiley-ashamed004
 
Ja altså jeg har lyst jeg og. I teorien. Har jo hørt om folk som blir sex-gal i graviditeten:bag: men alt er bedre enn dette altså.
Sex galskapen kommer senere utover i svangerskapet, for de som opplever det. Ofte i andre trimester når man har en pause fra alle plager :D
 
Ja, og livredd for å se blod. Pluss at jeg bruker lutinus :p
 
Absolutt!! I tillegg er jeg alltid så trøtt, så sover mens han lager middag og legger meg flere timer før han :grumpy:
Som om jeg skulle skrevet det selv :p
 
#metoo,orker ikke tanken engang :yuck:
 
For min del handler det ikke om at jeg er dårlig, men jeg har hørt flere blør litt etterpå (skjøre slimhinner eller noe?), og jeg har SÅ lite lyst til å se blod. Selv om jeg da vet det mest sannsynlig er uskyldig :hilarious:

Samme her. Blødde litt rundt positiv test, og siden det i tillegg strekker litt i livmorområdet så har jeg lite lyst på sex. Har snakket med mannen om at jeg har en liten irrasjonell frykt for at det skal gjøre at ting går galt og har hjulpet med å tilfredsstille han i stedet ☺️ Han er heldigvis forståelsesfull!
 
Back
Topp