Flere som har navn "klare" tidlig?

2gutter1nurk

Flørter med forumet
Vi er nok gruelig tidlig ute vil jeg tro da:p

Guttenavnet har vi allerede bestemt før vi ble gravide da, jentenavnet hadde vi fra sist når vi fikk en gutt.
Har fått to jentenavn til som vi liker begge to også da, så da har vi faktisk tre navn å velge i om det kommer en jente:)

Vi er så heldige at vi har vært enige om navn hele veien da, veldig likt smak når det kommer til navn:)

Hvordan er det ellers her, noen som hadde navn fra før, noen som har begynt å tenke på det allerede, eller er dette opp og frem i tid?

Her har vi både guttenavn og jentenavn klart

Vi har funnet mange navn, og snakker masse navn, men ingenting er bestemt enda.
Mannen vil at vi skal kalle lille, om han er en gutt, Noah, men jeg syns liksom navnet er litt oppbrukt igrunn... Men vi får se.

jeg er helt forelsket i Oliver og Oscar bla, men disse navnene liker ikke mannen. Dessuten passer de ikke med de andre ( Eline, Elias, Hannah og Lucas...) Må finne noe som passer til de andre.

Ang. Jentenavn, så VIL jeg bruke Vilja eller Saga - rett og slett på grunn av at miraklet hadde en VILJE til å komme til verden, og at det hele er et eventyr (hehe), men disse liker ikke mannen - Så vi får se når ungen er født =)

Hannah skulle egentlig hete emilie, men jeg ble lei navnet i svangerskapet, så derfor vil jeg ikke bestemme noe som helst før H*N kommer =)

Har ingen navn klart enda, synes det utrolig vanskelig  å finne guttenavn iallefall. Men, får håpe vi får en god opplevelse i løpet av graviditeten, med forbindelse til ett navn. Det skjedde med datteren vår. Vi traff en jente midt i graviditeten som var så utrolig søt og snill og morsom. Og når vi fikk høre navnet hennes så var det avgjort!

Begge mine gutter har hatt navnene sine "hele" svangerskapet.

Eldstemann var jeg bombesikker var gutt, leeenge før UL, så han hadde navnet sitt fra tidlig tidlig.

Lillebror fikk sitt etter UL, hadde hverken jente eller guttefølelse sist nemlig:)

Nei, denne gangen er vi neimen ikke sikre. Med førstemann tok det laaaang tid før vi ble enige, men andremann var vi enige med en gang. Men vi har hatt navn klart i godt tid før fødselen begge gangene, tipper vi finner ut av det litt lengere ut i svangerskapet.

Jentenavnet er temmelig klart, eller det står egentlig mellom to navn. Jeg har et guttenavn jeg har veldig lyst til å bruke, men det liker ikke mannen min. Så gttenavn sliter vi veldig med. De to andre var vi rimelig sikre på navn ganske tidlig.

Ja, har navnene klare

Om det blir gutt er det 100% sikkert, blir det jente er vi (jeg ;) foreløpig 70 % sikre ) på at det blir det navnet

Ja, vi har både guttenavn og jentenavn klart :)

Magefølelsen sier jeg bærer en jente, men vi får vente og se :)

Jeg har hatt jentenavnet klart siden jeg var 10 :)

Har et lite ønske om Emil hvis det blir gutt, men er ikke helt sikker på at samboer er enig. Jentenavn har jeg ikke snøring på. Har egentlig ikke snakka så mye om navn enda, vil være sikker på at alt går bra først før vi tar den diskusjonen.

Vi kan lage oss en navnetråd litt senere med forslag til navn.
Kjenner jeg trenger forslag for har virkelig ikke aning om hva vi skal kalle lille nurket enda.

Vi har snakket og fleipet om navn før vi slutta på pille, så har vel på sett og vis både bestemt oss for guttenavn og jentenavn, men vi prøver å tenke litt fremover siden dette er første ut, slik at vi har alternativer vi liker som passer til navnene vi velger :) Men er veldig spennende å se når bebisen kommer om det faktisk passer Ü Men har igrunn ikke vært noen stor diskusjon. Har bare falt seg more or less naturlig :)

Er det ingen som vil fortelle hvilke navn de har på lur da?

Vi har ikke begynt å snakke om det enda, men det er grait å begynne å finne noen favoritter sanrt kanskje? Det kan fort ta litt tid å bli enige :)

Vi har ikke snakka om navn nå, men hadde flere guttenavn sist, som "er med videre". Sønnen passa ikke til favorittnavnet, så det kan jo være det blir valget nå. Men avgjørelsen tas ikke før etter fødsel nei ;-)

Jeg har en datter som heter Pernille og er sååå fornøyd med det at jeg skjønner ikke hvordan vi skal greie å finne ett nytt navn som vi blir like fornøyd med.. Hehe.

Back
Topp