Flere som har mistet sine tær?

Dachsen

Forelsket i forumet
Sliter med at jeg har mistet følelsen i tærne og prikker veldig i hendene.  Er nok ødemer. Skikkelig slitsomt. Snubler lett og må opp flere ganger om natten for å traske litt rundt. Ser jo at jeg har ødemer, men er ikke så ille at andre legger merke til det. ( borsett fra legen da ) Rart at det blir så lite følelser ut i tærne når jeg ikke er så innmari hoven liksom?
 
Det kan like gjerne være pga. dårlig sirkulasjon, eller at babyen ligger sånn at en nerve kommer i klem. Du får snakke med legen om det hvis det vedvarer.
 
Jeg får også det innimellom, men er ikke veldig plaget av det. Men det er som du sier pga vann i kroppen ja.
 
Har mistet 8 stk i den forstand at de er rimelig hovne og går mer eller mindre i ett - *fnis* :)
 
Egentlig sliter jeg ikke med følelsesløse tær, men merket det et par ganger tidligere i uken og forrige helg. Tirsdag denne uken gikk jeg uten støttestrømper på jobb fordi jeg hadde lyst å bruke kjole og ballerinasko, men da merket jeg at tærene sovnet på den ene foten når jeg satt ved pulten min. Lørdag i forrige uke prikket det også veldig i beina da vi så film om kvelden. Da gikk jeg også uten støttestrømpene. Så fra nå av blir de på hele uken!!
 


lollo83 skrev:
Egentlig sliter jeg ikke med følelsesløse tær, men merket det et par ganger tidligere i uken og forrige helg. Tirsdag denne uken gikk jeg uten støttestrømper på jobb fordi jeg hadde lyst å bruke kjole og ballerinasko, men da merket jeg at tærene sovnet på den ene foten når jeg satt ved pulten min. Lørdag i forrige uke prikket det også veldig i beina da vi så film om kvelden. Da gikk jeg også uten støttestrømpene. Så fra nå av blir de på hele uken!

Støttestrømper er gull! Men jeg får dem ikke på alene lenger ha ha. Sliten med å få på meg vanlige sokker. Å så deilig å være høygravid ha ha.
 
Uff, jeg tenkte sånn "hva! går DET også an nå da?" at tærne detter av i graviditeten....
emoticon
 


Babynov11 skrev:
Uff, jeg tenkte sånn "hva! går DET også an nå da?" at tærne detter av i graviditeten....
emoticon


Ha ha! Beklager at jeg skremte deg. Nei, de faller heldigvis ikke av.
 
jeg har det sånn i hendene! :S det er skikkelig ekkelt...fingrene er helt stinn, og ømme og de dovner bort på natta. Hadde det ikke sånn sist
 
Back
Topp