Flere som har merket

humbug

Betatt av forumet
At de blir fortere brun og svidd av solen nå? Vet pigmentene forandrer seg som gravid, men trenger nesten bare se på solen så blir jeg rød! Ser ut som Rudolf på 3.dagen nå! Er det det de mener med 'glød' mon tro?;)

Eg blir lett solbrent, men var ute i hele går (jobber i bhg) og ble ikkje solbrent..  Min glød må være alle kvisene som dukker opp nå.. blæ.

Haha.. Ler av dere<3 jeg skal ut å få glød i morgen.. skjønner jeg må ha sunblock ihvertfall...;)>

Akt80 skrev:
Eg blir lett solbrent, men var ute i hele går (jobber i bhg) og ble ikkje solbrent..  Min glød må være alle kvisene som dukker opp nå.. blæ.

samme her :P NÅ har jeg vært ute i 3 dager uten å smøre meg uten å bli solbrent, og jeg pleier å bli solbrent etter bare noen timer ute ;P

Har også blitt veldig brun uten å måtte jobbe for det :) Veldig deilig, siden jeg vanligvis ikke blir verken rød eller brun :) Tror definitivt det må være "gløden", for sånn ellers kan jeg ikke påstå at jeg utstråler så mye annet.. hihi

Man burde passe på å bruke høy solfaktor, ellers risikerer man pigmentflekker.

Nuppa skrev:
Man burde passe på å bruke høy solfaktor, ellers risikerer man pigmentflekker.

Den risikoen tar jeg!!;) Jeg skal til syden to uker i sommer, og trenger et godt grunnlag så keg slipper å bli solbrent og boblende der nede etter første uken;)

Du vet at pigmentflekker kan være permanente eller?
Og det er uanstt viktig å bruke høy faktor med tanke på hudkreft og føflekkreft.

Det vet jeg, ja. Regner ikke med man får pigmentforandringene av solen, men at de er der- og solen tydeliggjør de!!? Uansett, så er det bra å bruke solkrem, men det er ikke meningen man skal bruke høy faktor og sun block. Huden og kroppen trenger sol. Bare å smøre seg ofte, så trenger man ikke knallhøy faktor !

Du kan få pigmentflekker som blir der for alltid, som man må bruke laser for å fjerne.

Ja, som sagt så vet jeg det. Og tar risken på å ikke bruke sun block av den grunn!:)

Vært ute i hele dag i solen, ikke flink til og bruke solkrem.. hehe. så nå sitter jeg her som en tomat med bare skille forrand på kroppen! Jeg blir i så fall ekstremt fort svidd nå.. brukte evigheter før jeg ble gravid
 Så må si jeg anbefaler bruk av solkrem når man er gravid ja :)

Jeg får greit med farge nå ja, blir ikke like rød... Men får veldig mye mer fregner enn jeg pleier da...

Til vanlig blir jeg fort brun, blir sjeldent solbrent selvom jeg ikke bruker høy faktor. Nå blir jeg enda fortere brun!! :D men ikke solbrent ;)

Back
Topp