Flere som har "menssmerter"?

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Får menssmerter inni mellom. Fikk skikkelige menskramper i sted. Blir jo litt bekymret av disse. Redd for spontanabort.

Menssmerter er helt normalt :) Livmoren din vokser og da kan man få slike smerter. Jeg kan få skikkelig kramper innimellom og jeg forstår frykten din, men det kommer nok til å gå kjempe fint :D Hvor langt på vei er du?

Jeg har og "menssmerter" innimellom og blir skikkelig bekymra, men ved forrige graviditet som endte i sa merket jeg ingenting :happy: Så jeg prøver å tenke at det er positivt.

Menssmerter/mensmurring er nok, som skrevet over her, helt normalt...hatt d flere ganger siden ikm, 6+6 i dag! Du skal se d går bare godt:)

Er 4+2. Ja, det er nok et bra tegn. Men føles bare litt skummelt. Ble gravid i sommer, hadde da null symptomer og det endte i en MA.

Jeg har hatt veldig mye mensmurringer nesten litt krampaktig innimellom. I går kveld hadde jeg litt rosa/beige aktig utflod har det fortsatt idag (når jeg tørker meg oppi der). Jeg er selvfølgelig livredd da forrige sv.skap endte i MA og til slutt en SA :(

Jeg kjenner det innimellom! Men er visstnok normalt, så da stoler jeg på det!!

Er nesten litt ekkelt med menssmerter. Er jo livredd hvergang jeg er på do om det kommer blod. Men prøver å slå meg til ro med at det er normalt.

Jeg hadde skikkelig menssmerter i begynnelsen, frem til uke 6-7. Nå kjenner jeg kun livmora stikke litt innimellom. 8+2 nå (tror jeg)

Back
Topp