Flere som har menn som spiller wow?

Rockeprinsessa

Elsker forumet
og hvis, hvor mye tid bruker dem på det?? sambo spiller VELDIG mye..spes på kveldstida..er ikke alltid like gøy..men deres menn da?

ORIGINAL: Bare Kari

Har fått streng beskjed om at jeg trolig pakker kofferten dersom han begynner å spille! [8D]

ojsan! hehe, har han spilt mye før da eller?

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

'Han spele litt, å da syns eg han skal få lov te. Da e jo hobbyen hans.. Me har hatt diskusjona om ka eg føle når han sitte veldi masse, å eg hargjort da klart at da ikkje e aktuelt..[8D]

Me haddeein periode heilt i begynnelsen av forholde der da gjekk øve grenso, å eg sa frå at han fek velga spele, eller meg.. Spele blei sletta..[:D]

men hvor mye kunne han spille da da?  fint at det ble sletta da[:D]

Vi spiller en del begge to så det har aldri vært noe problem [:)] Veldig glad for at vi bare har like interesser [8D]

Hvis du syns mannen din spiller mye kan dere kanskje prøve å spille litt sammen også gjøre noe du vil sammen?

det interisserer meg ikke så veldig..men må nok finne på noe lurt snart[;)]

nei. og takke faen for det! hadde klikka hvis jeg hadde en mann som brukte kvelder og netter på et spill!

har vist min furustrasjon utallige ganger..når vet jeg ikke hva jeg skal si lengre til han[:(]

ORIGINAL: mammantilenengel

jeg HATER det  spillet.  men mest ford det var en stor grunn til at eksen og jeg ikke fikk ting til å fungere. han måtte raide fra klokka 6-12. å da kunne jeg ikke spør om hjelp eller noe. for da gjorde han på noe viktig. kunne drept han. når han er blitt pappa er han for stor gutt til å sitte å spille ifølge meg. så derfor satt jeg foten  ned å dro. han lot og lar det spillet bestemme alt her i livet hans. sist han var skikkelig hekta så gikk han på sosialen fordi han slutta på skolen . fordi han ble med i ny guild der alle var fri ut av jobb å brukte dgen på å spille.

[:@] en gjeng latsabber

oj, shit!! nei, erikke SÅÅÅ ille her asså..det hørtes ikke bra ut[:(][:(]

Hadde ikke noen mann som spilte da, men jeg spilte det hver uke dag i 3 år. Sletta det for noen mnd siden [:)] Blir fort avhengig av spillet. Men nå skal det sies at ungen sov hver gang jeg spilte, og mannen jobber borte i ukedagene. Så det gikk aldri utover andre at jeg spilte.

I helgene spilte jeg aldri [:)]

Men forstår frustrasjonen din ! Håper det blir bedre etterhvert [:)]

takk! håper jeg også!!

16 timer er ekstremt mye!!! er det rart vi blir irriterte!!!

Back
Topp