Rockeprinsessa
Elsker forumet
og hvis, hvor mye tid bruker dem på det?? sambo spiller VELDIG mye..spes på kveldstida..er ikke alltid like gøy..men deres menn da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
Har fått streng beskjed om at jeg trolig pakker kofferten dersom han begynner å spille! [8D]
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
'Han spele litt, å da syns eg han skal få lov te. Da e jo hobbyen hans.. Me har hatt diskusjona om ka eg føle når han sitte veldi masse, å eg hargjort da klart at da ikkje e aktuelt..[8D]
Me haddeein periode heilt i begynnelsen av forholde der da gjekk øve grenso, å eg sa frå at han fek velga spele, eller meg.. Spele blei sletta..[:D]
ORIGINAL: mammantilenengel
jeg HATER det spillet. men mest ford det var en stor grunn til at eksen og jeg ikke fikk ting til å fungere. han måtte raide fra klokka 6-12. å da kunne jeg ikke spør om hjelp eller noe. for da gjorde han på noe viktig. kunne drept han. når han er blitt pappa er han for stor gutt til å sitte å spille ifølge meg. så derfor satt jeg foten ned å dro. han lot og lar det spillet bestemme alt her i livet hans. sist han var skikkelig hekta så gikk han på sosialen fordi han slutta på skolen . fordi han ble med i ny guild der alle var fri ut av jobb å brukte dgen på å spille.
[:@] en gjeng latsabber