Flere som har målt HCG?

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Etter jeg var på ul for noen dager siden kunne han se plommesekken og foster men ikke noe hjerte.. Skal inn på ny ul den 12 men vi målte HCG i tillegg, tok for to dager siden og i dag, den første var på over 20000, og den tatt i dag får jeg svar på imorgen.. Er ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg er på vei, men at jeg er fra 5+0 - 7+0 er veldig sprikende ;) men håper HCG har stiger til det dobbelte.. Noen andre som har tatt HCG prøve å vært rundt 20000 som kan si hvor mange uker de var på vei? Så kanskje jeg har litt mindre sprik på ukene mine ;) hehe

Siste HCG jeg tok var på 13.000 og etter mine beregninger var jeg 5+5 den dagen :)
Men HCG fordobles fram til verdi ca 1200, deretter 3 hver dags fram til verdi ca 6000, deretter kan det forventes hvert 4 døgn fram til uke 10 ca. (Tatt fra fürst sin Internett side).

Så da kan det stemme at jeg er litt over 6 uker da.. Håper vi finner hjerteaktivitet på neste ul da! HCG nå var bedre enn sist når jeg mistet hvertfall.. Da var den bare på 300..

Tok HCG prøve 18.mars, da var jeg 7+6 og den var på 39393. Også tok jeg ny 21.mars, var 8+2 og da hadde den steget til 47893 :)
Var en fin økning, da den ikke skal dobles jo lenger man er på vei. Skal kun dobles i starten om alt er i orden :)

Hei :) Jeg målte hcg 5+5 og da var den på 28553. I følge hcgtabellene jeg har sett er dette veeeldig høyt, helt i øverste sjiktet på ettbarnssvangerskap. Vanligvis dobles hcg hver 48. time fram til 6000, deretter er vanligvis fordoblingstiden 72 timer. Fordi hcg kan variere så innmari fra person til person, så er det nesten umulig å vite utifra det om du er 5 eller 7 uker på vei, men det er vel kanskje nærliggende å tro at du er rundt uke 6 hvis du følger den "normale" kurven :)

Ser forresten noen andre har skrevet at den dobles fram til 1200 og deretter hvert 3. døgn fram til 6000. Nå ble jeg usikker på om det jeg har lest var riktig :P

Back
Topp