Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ikke overvektig i utgangspunktet, men har 20kg + jeg vil bli kvitt etter fødsel da
Hva metode bruker dere? Har vurdert å kjøre på med lavkarbo/nullkarbo den første tiden etter fødsel, frem til jeg kan trene igjen. Veldig effektivt. Sist jeg gjorde det gikk jeg ned 6-8 kg på 2 mnd
Mange kg forsvinner etter fødselen også da Flere kg som er vann, blod, baby, morkake, livmor osv Og ikke lurt å slanke seg når du ammer, ikke bra for babyen (giftstoffer i melka om du slanker deg). Spiser du sunt, ammer og triller tur kommer antakelig kgene til å forsvinne. Trene kan du gjøre hvertfall fra 6 uker etter fødsel om du er i form til det, ikke lenge det
Lavkarbo er jo en ting - vet ikke hvordan det er med det, men nullkarbo - da er jo kroppen i ketose, som også sies at det får ikke baby blant annet nytte av den melka du evt gir, den er ikke like bra.Håpe de renner av Men hvordan kan det komme giftstoffer i melken av at jeg kutter ut mat som brød, ris, pasta og poteter?
Spiser grønnsaker, fisk, kjøtt, frukt osv. så blir ikke såå slanking da, bare passer på å ikke få i meg unødig med karbohydrater.
Det går nok fint. Gleder meg sånn til trilleturer i høstregnet!
Håpe de renner av Men hvordan kan det komme giftstoffer i melken av at jeg kutter ut mat som brød, ris, pasta og poteter?
Spiser grønnsaker, fisk, kjøtt, frukt osv. så blir ikke såå slanking da, bare passer på å ikke få i meg unødig med karbohydrater.
Det går nok fint. Gleder meg sånn til trilleturer i høstregnet!
Nei, bare å kutte ut brød og poteter er ikke farlig, heller ikke spise sunt - det er jo bare bra men er om du går ned mye i vekt fort, vet de har anbefalinger på hvor mye som er greit å gå ned per uke/mnd, giftstoffene er nemlig fettløslige og løses altså opp i kroppen samtidig med at fettet forsvinner, og alt sånt går jo i melka. Men er en del man kan gå ned, kanskje 1-2 kg i mnd uten fare Husker ikke tallet, det går an å finne på nett/spørre jm eller lege el.
Lavkarbo er jo en ting - vet ikke hvordan det er med det, men nullkarbo - da er jo kroppen i ketose, som også sies at det får ikke baby blant annet nytte av den melka du evt gir, den er ikke like bra.
Men å spise sunt, som du skriver over er jo bare kjempebra, sånn som fisk, kjøtt, frukt osv, det skal jeg prøve på. Kutte ut alt sukker (som jeg ikke har gjort de siste mnd for å si det sånn.....)
Har satt meg litt lite inn i dette skjønner jeg Hehe. "Slank og fin på helst en uke" er tankegangen min..
Vil jo ikke miste melkeproduksjonen eller forgifte mitt lille gull så får vel gi det litt mer tid
Men 1-2 kg i mnd var ikke mye.. Jaja Får satse på at trilleturer, sunn mat og amming ordner biffen
Jeg har også hatt god effekt av ketose, for noen år siden. 15 kg på 3 mnd. Men ble så lei til slutt..Hehe, blitt litt sukker her også disse mnd . Kost meg unødig så ting går seg vel naturlig til når man blir litt strengere med seg selv. Tenkte ketose egentlig, men får vel kanskje droppe det hvis det går utover melken. Men fy så effektivt det er Hehe.
Jeg har også hatt god effekt av ketose, for noen år siden. 15 kg på 3 mnd. Men ble så lei til slutt..
Sist jeg klarte å ta av meg 20 var det på Noka. Den liker jeg. Rart jeg aldri ble lei den. Shake shake shake.
Ja blir drittlei til slutt, men gøy når du ser resultater så kjapt Jeg gikk ikke opp igjen de kg jeg mistet heller .
Har en del slike trenings shaker osv fra før jeg ble gravid. Trente mye, spiste gode måltider og brukte tech-nutrition shakes og protein pulver osv..
Får kaste meg på det igjen, sammen med trening og trilling Da blir det hvertfall god melk til lillemann
Fra mobilen