Happiness36
Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Særlig mat med asiatiske smaker har jeg lyst på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har har fått helt dilla på Jalapeño- og sirrachasaus. Det går på alt craver ikke noe søtt enda.Ja, jeg foretrekker iallefall det fremfor søte ting!
Ja, blir kvalm av søte ting jeg og. Bruker sirrachasaus ved siden av altSøte ting gjør meg kvalm, alt av sterk mat frister. Og jeg misliker egentlig sterk og krydret mat. Her pleier jeg å bruke en halv pose krydder i tacoen, men nå ble det for mildt
Har heldigvis ikke fått halsbrann enda. Det er så plagsomt! Håper det går over. Love hearts hjalp litt på halsbrann hos meg sist i tredje trimester husker jeg.Ja, sterk mat og kjøtt! Og så får jeg halsbrann når jeg spiser det, så det henger ikke helt på greip, det der..
Problemet mitt er at jeg egentlig ikke tåler sterk mat. Taco er liksom det sterkeste jeg kan spise uten å bo på doen etterpå!Ja, blir kvalm av søte ting jeg og. Bruker sirrachasaus ved siden av alt
Helt dilla på salt her og, syns jeg ser jeg er hoven i ansiktet fordi jeg spiste chips i går kveldJeg har også lyst på sterk mat eller salt mat med mye smak i.
Det er kjipt. Da skjønner jeg du ikke kan få det sterkt nok.Problemet mitt er at jeg egentlig ikke tåler sterk mat. Taco er liksom det sterkeste jeg kan spise uten å bo på doen etterpå!
Indisk er så godt, det! Må lage meg channa masala, kanskje i morgen Best å spise ute, men er ikke noen indisk restaurant her vi bor.Egentlig en søtmums, men plutselig ikke det store behovet. Lyst på indisk ihvertfall, drømmer om maten på et av spisestedene her
Det var ett av de første symptomene mine, når jeg tenker tilbake, at jeg fikk vondt nedover spiserøret hvis jeg spiste sterk eller feit mat litt for fort. Ellers har jeg ingen problemer, altså. Det gikk greit i forrige svangerskap også, jeg måtte bare holde meg borte fra potetgull og slikt, så var det ingen problem. Jeg angret skikkelig den ene kvelden jeg spiste ostepop, for å si det slik!Har heldigvis ikke fått halsbrann enda. Det er så plagsomt! Håper det går over. Love hearts hjalp litt på halsbrann hos meg sist i tredje trimester husker jeg.
Ganske likt her! Men jeg klarte å spise litt smash i sta fordi eldste kjøpte det hehe. Kinesisk er så godt. Da jeg gikk med nr 2 var det vårruller som gjaldt. Sist svangerskap var det sushi, nå er det nudlerJeg har så sjukt lyst på salt/sterk mat, helst kinesisk! Jeg er til vanlig en skikkelig godtegris som kan spise sjokolade og smågodt hver kveld, men nå frister ingen søtsaker
Tenkte på det samme! Har hatt noe for asiatisk de to siste gangene, men sterk mat er noe nyttAlle som har lyst på sterk mat, blir spennende å se om man venter samme kjønn.