Flere som har lyst på sterk mat?

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Særlig mat med asiatiske smaker har jeg lyst på :joyful:

Ja, jeg foretrekker iallefall det fremfor søte ting! :D

Søte ting gjør meg kvalm, alt av sterk mat frister. Og jeg misliker egentlig sterk og krydret mat. Her pleier jeg å bruke en halv pose krydder i tacoen, men nå ble det for mildt

Ja, sterk mat og kjøtt! Og så får jeg halsbrann når jeg spiser det, så det henger ikke helt på greip, det der..

Ja, jeg foretrekker iallefall det fremfor søte ting! :D
Ja, jeg har har fått helt dilla på Jalapeño- og sirrachasaus. Det går på alt :D craver ikke noe søtt enda.

Søte ting gjør meg kvalm, alt av sterk mat frister. Og jeg misliker egentlig sterk og krydret mat. Her pleier jeg å bruke en halv pose krydder i tacoen, men nå ble det for mildt
Ja, blir kvalm av søte ting jeg og. Bruker sirrachasaus ved siden av alt :D

Ja, sterk mat og kjøtt! Og så får jeg halsbrann når jeg spiser det, så det henger ikke helt på greip, det der..
Har heldigvis ikke fått halsbrann enda. Det er så plagsomt! Håper det går over. Love hearts hjalp litt på halsbrann hos meg sist i tredje trimester husker jeg.

Jeg har også lyst på sterk mat eller salt mat med mye smak i.
Helt dilla på salt her og, syns jeg ser jeg er hoven i ansiktet fordi jeg spiste chips i går kveld :rolleyes:

Problemet mitt er at jeg egentlig ikke tåler sterk mat. Taco er liksom det sterkeste jeg kan spise uten å bo på doen etterpå! :p
Det er kjipt. Da skjønner jeg du ikke kan få det sterkt nok.

Egentlig en søtmums, men plutselig ikke det store behovet. Lyst på indisk ihvertfall, drømmer om maten på et av spisestedene her

Egentlig en søtmums, men plutselig ikke det store behovet. Lyst på indisk ihvertfall, drømmer om maten på et av spisestedene her
Indisk er så godt, det! Må lage meg channa masala, kanskje i morgen :joyful: Best å spise ute, men er ikke noen indisk restaurant her vi bor.

Jeg har så sjukt lyst på salt/sterk mat, helst kinesisk! Jeg er til vanlig en skikkelig godtegris som kan spise sjokolade og smågodt hver kveld, men nå frister ingen søtsaker

Har heldigvis ikke fått halsbrann enda. Det er så plagsomt! Håper det går over. Love hearts hjalp litt på halsbrann hos meg sist i tredje trimester husker jeg.
Det var ett av de første symptomene mine, når jeg tenker tilbake, at jeg fikk vondt nedover spiserøret hvis jeg spiste sterk eller feit mat litt for fort. Ellers har jeg ingen problemer, altså. Det gikk greit i forrige svangerskap også, jeg måtte bare holde meg borte fra potetgull og slikt, så var det ingen problem. Jeg angret skikkelig den ene kvelden jeg spiste ostepop, for å si det slik! :knegg:

Jeg har så sjukt lyst på salt/sterk mat, helst kinesisk! Jeg er til vanlig en skikkelig godtegris som kan spise sjokolade og smågodt hver kveld, men nå frister ingen søtsaker
Ganske likt her! Men jeg klarte å spise litt smash i sta fordi eldste kjøpte det hehe. Kinesisk er så godt. Da jeg gikk med nr 2 var det vårruller som gjaldt. Sist svangerskap var det sushi, nå er det nudler :hilarious:

Hadde helt insaaaane crave på sterk mat da jeg var gravid med guttungenxsmile9 så spennende å se! Nå er det bare all mat som gjelder. Sulten konstant

Alle som har lyst på sterk mat, blir spennende å se om man venter samme kjønn.
Tenkte på det samme! Har hatt noe for asiatisk de to siste gangene, men sterk mat er noe nytt :)

Back
Topp