Flere som har lyst på julebrus??

Jent1

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Ser det har komt julebrus i butikkene nå, og jeg har SÅÅ lyst på :)) 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en til helga .... ;)

Når du spurte nå fikk jeg lyst på det. Hamar julebrus... naaam!

Jeg fikk også lyst på nå når du sa det :P Den oransje Union brusen!!! NAM <3

Sitter faktisk og drikker en akkurat nå :P
Var innom rema 1000 istad og der stod den vettu :) Måtte bare ha en :)

ja den er så god spesielt den brune fra hamar.. noen som vet om den har kommet i butikken enda??

Har kjemepelyst på alt av julegodt og julebrus... Men av prinsipper så blir det ikke kjøpt før 1. desember.... Det er da juletiden begynner.. Ikke nå :-(

Å nei!!! Er den kommet allerede!!?? Uff, nå er jeg og den svake viljestyrken min ille ute.... emoticon

Ja - men jeg sikler mer etter julemarsipan. Og julemusikk... Pleier å være streng, ikke lov å begynne med jula før 1. desember. MEN så pleier desember måned å gå så fort, og jeg rekker ikke kose meg så mye som jeg egentlig hadde tenkt. Rekker ikke å høre gjennom halvparten av juleCDene, heller. Derfor skal jeg prøve å starte litt tidligere i år. Jippi!

Ja, men jeg kan ikke drikke mer enn et glass daglig, nyrene mine tåler ikke mye kullsyre. Julebrus og julemiddag er eeelsk!

Jaaaa, kjøpte i går:)

jeg har allerede drukket Lerum Julebrus og spist en pose julemarsipan....da var det ute av systemet

Ikke så veldig lenge siden vi drakk en i fra forrige jul. Gleder meg enormt til Arendals julebrus, det er den beste!

Ja no fikk æ no lyst på d iværtfall
Ikke sett d i butikken her enda,

Hehe... je prøve smaker brusen 6. desember. Også drekk je ittno fyrri 24. Så leeeenge tel je skar ha det. Men så er je itte veldig gla i brus hell da. Syns det er jul, og skar værra i jula. Og det er sjølsagt hamar/lillehammer sin brus det går i!! (også er itte cb sin så aller værst hell da..)

bakemamma skrev:
Har kjemepelyst på alt av julegodt og julebrus... Men av prinsipper så blir det ikke kjøpt før 1. desember.... Det er da juletiden begynner.. Ikke nå :-(

Jeg er helt enig med deg!! Blir egentlig nesten litt sur når jeg ser jule-brus, jule-marsipan, jule-ditt og jule-datt før vi er halvveis i oktober!!! Jeg ELSKER jula!!! Og julegaver ordner jeg mer litt året rundt.. Men slike JULE produkter kan de drøye en mnd til i allefall! Her venter jeg også til 1. desember!! Da blir det KOS!!! håper å være helt ferdig med gaver og vask til da, for da skal adventstida NYTES!!!! :D

Back
Topp