Flere som har lite symptomer nå?

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Overskriften sier sitt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp! Har nesten ingen symptomer lenger :) Nå hadde jeg ikke så mange i utgangspunktet heller, men nå har jeg nærmest ingen :)

Jepp, har ikke hatt NOEN overhodet, bortsett fra uteblitt mens da:), men ul i uke 9 og 13 viser at alt er OK, så da er jeg bare kjempe takknemlig.

Har veldig lite symptomer. ømme pupper. null mens. å til tider trøtt. tisser mye. Tenker så mange tanker:( huff.

Andpusten og litt slapp, men ellers good to go! :)

Lite symptomer her også. Har kasta opp et par ganger på morgenen, bare kommer plutselig ikke særlig kvalm egentlig. Ellers merker jeg at jeg er litt sliten til tider, og strekkinger/småvondter i magen til tider om jeg ikke er flink til å ta det med ro :) . Men utenom det, ingenting spes

Jente 2010 & 2012 <3

Jeg har lite symptomer. Litt slapp/trøtt, fort anpusten, ser ut som en fjortis i huden og håret (kvisete og fett:/) og har tidvis ømme pupper. Mistenker at de ømme puppene delvis kommer av at sambo ikke klarer å slutte å ta/nisse på dem! Er sikker på at han står med hendene nedi bhn min 4-5 timer i løpet av dagen, i tillegg til at han våkner sånn halvveis om natta bare for å sjekke om de fremdeles er like digge :-b haha!

Jeg har lite symptomer. Litt slapp/trøtt, fort anpusten, ser ut som en fjortis i huden og håret (kvisete og fett:/) og har tidvis ømme pupper. Mistenker at de ømme puppene delvis kommer av at sambo ikke klarer å slutte å ta/nisse på dem! Er sikker på at han står med hendene nedi bhn min 4-5 timer i løpet av dagen, i tillegg til at han våkner sånn halvveis om natta bare for å sjekke om de fremdeles er like digge :-b haha!

Hehehehehe, jo takk den der kjente jeg meg delvis igjen i. Samboeren skal tafse. men jeg klarer det ikke de er så vannvittig ømme, men han må :p

Sliter ennå med kvalme, men bank i borde det har dabba litt av så er ikke " full styrke" lengre.
Fortsatt en del trøtt og ømme pupper.

Ingen bortsett fra bekkenløsningsplagene..men de blir her vel til the end!

Kvalmen har heldigvis begynt å avta litt den siste uka, så nå kjenner jeg at jeg er på tur til å bli sånn halvveis menneske igjen. Ellers er det ømme bryster, trøtthet og et kranglete bekken.

Back
Topp