Flere som har konstant hodepine?

Tina1988

Elsker forumet
Jeg orker det snart ikke mere. Legger meg jo i halv8-8 tiden når mini legger seg, jeg er helt ødelagt på jobb, orker ikke å gjøre noe hjemme omtrent.

Dere som har, har dere sjekket hvorfor, eller fått noe svar på hva det kan være?

Hei..
Jeg har hatt mer eller mindre konstant hodepine siden forrige uke. Det er så slitsomt...Ender me at jeg drar på jobb, men må likevel dra hjem tidlig på dagen.. og når jeg kommer hjem orker jeg ikke gjøre noe som helst.
Dro til legen i dag.. hadde noe høyt blodtrykk og må tilbake snart for ny sjekk. Hadde også tette bihuler, så for min del kan det være det som gir meg hodepine( siden blodtrykket var fint igår og nå ikveld.)

Legen ba meg iallefall om å ta det med ro...

Sliter med det samme jeg og.. :(
Men nekter å ta tabeletter, så må bare lide meg igjennom.
Det er nok verdt det til slutt ;)

Kjenner meg godt igjen, men har ikke gjort noe med det lider meg igjennom:( Håper det blir bedre etterhvert. God bedring til deg:)

jeg har hadd det sånn i ca. 3 uker hver dag 24/7 :( er sliten og tett i nesen! så jeg er sykmeldt!

Hadde en periode da jeg gikk med hodepine konstant i en uke!! Det gikk over av seg selv.. så vet ikke hva slags råd jeg kan gi deg.. drikk masse vann og få i deg no salt mat kanskje?

tror nok eg hadde ringt legen om du ikje va bedre te mandag husk du hadde høgt bt i sist svangerskap.....

Jeg går stort sett med hodepine døgnet rundt. Våkner opp og føler meg skikkelig snytt for en heidundrane fest...! Har hatt det i noen uker nå tror jeg! Jeg tar paracet når det er for ille. Orker ikke gå på jobb (jobber i 1. og 2. klasse) med hodepine, for støynivået der kan ofte være litt høyt gitt...! Tenkte å få sjekket det ut om ikke så lenge hvis det ikke gir seg!

Går med samme problemet på andre uka nå :/
Nok søvn,masse drikke,sunn kost,trening og frisk luft....Men hjelper det?
Neeeeei...

Jeg og sliter med hodepine. Ligger å ulmer hele tiden, for å blusse opp. Varer intenst noen dager, for å bli bedre. Så blusser det opp igjen. Blir kvalm også når det er som verst :( Legen målte blodtrykk, å var visst noe lavt, så ho mente det var årsaken evt. migrene.

Det er nå tredje dagen min med hodepine, noe som er en slikk og ingenting i forhold til dere andre men nok for meg til at jeg gikk inn på denne tråden :-P

I forgårs kveld tok jeg paracet før jeg la meg men våknet med hodepine om morgenen likevel. I dag har jeg hatt hodepine i hele dag.

Jeg tenker at jeg kan ta paracet om det bare er en enkelt-hodepine men denne her ser ut til å vedvare så da vil jeg ikke ha mer smertestillende i kroppen siden jeg har tatt to dager på rad allerede :-(

huff og huff, god bedring til dere alle sammen!!!!  hater å ha vondt i hodet

hadde det i et par uker, men heldigvis ga det seg

JA!
Med en gang jeg blir litt sliten kommer hodepinen. Har jeg ikke fått mer enn 9 timers søvn, så våkner jeg med grusom hodepine og kaster opp. Etter å ha jobbet 3 dager i strekk, så får jeg migrene 4. dagen (altså torsdager), så tror det er kroppen min sin måte å si at jeg må ta det med ro + at det muligens er fordi det er ei JENTE i magen? Jeg hadde det i hvertfall ikke slik med de to forrige (gutter).

Er det for ille, så tar jeg en paracet.
Hvile, søvn, nok mat og drikke.. det er i hvertfall noe av det som er veldig viktig for meg. Har ikke vært og sjekket det spesielt hos legen, men 12 ukers kontrollen var i hvertfall alt normalt (glemte å nevne det for han da). Har hatt det siden uke 5-6 og er 17-18 uker på vei nå. Slitsomt ja.

God bedring alle :D

God bedring til alle fere som sliter med konstant hodepine. Det må være fryktelig slitsomt.

Har ikke konstant hodepine, men merker det skal mindre til før jeg får hodepine nå i forhold til vanlig. Men tror ikke jeg skal klage, jeg....

Har konstant hodepine ja...kan hende jeg slipper billig unna en dag i uken. Det er forferdelig :( 1gr paracet hjelper ofte meg..hvis jeg tar det på formiddagen, kan det hjelpe resten av dagen forhåpentligvis. Jeg slet noe med det i forrige svangerskap også, og måtte ta paracet da og!! Jeg får selvfølgelig dårlig samvittighet av å ta det...men ellers må jeg ligge å presse hode ned i puta eller noe lignende for å lindre..og det har man ikke mulighet til det meste av tiden!

Sliter veldig med hodepine jeg også.
Blodtrykket er fint, og jeg drikker masse vann om dagene. Men det hjelper ikke. Er veldig slitsomt =/   Blir også en del svimmel når jeg er på jobb, så blir plutselig bare sittende å være helt borte noen ganger..

Hei .. jeg har også mye vondt i hodet, har hørt det en manko på søvn og at kroppen er sliten... 

Har hatt mye hodepine den siste uken, men det kommer ikke av søvnmangel her hvertfall.
Har en mistanke om at det kommer fra nakken og skuldrene, for der er det stivt om dagen. Det hjelper når samboer gir meg litt massasje. Kommer av stress tenker jeg.
Så en deilig massasje ville jeg prøvd å ordne meg var jeg dere. Kan jo godt være ei venninde eller noen andre dere kjenner som kan ta seg tid 5 minutter!

Uff da,vet det er fryktelig slitsomt og god bedring til dere alle :) 
Slet med det selv i en periode over 3 uker,hadde og da flimmring foran øya, og da med 2 unger og skole ved siden av + et hjem og ta vare på gikk jeg til legen og tok en del blodprøver.Det viste seg at jeg mangla både folsyre og d-vit,har gått på det nå i 3 uker og er kvitt det :) ps: jeg er ikke gravid så var ikke svangerskaps-hodepine men var fryktelig slitsomt for det.Var ikke bare det jeg mangla som var grunnen men og mye psykisk og vond nakke, bekken og skuldre så fikk henvisning til fysioterapeut.Det viste seg at jeg hadde en låsning i nakken som mest sannsynlig var årsaken.

Back
Topp