Flere som har kommet til uke 23?

Jeg er 23 uker imorgen. Betryggende ord å lese men håper han vil holde seg inne til april!xx

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, håper virkelig på det jeg også. Men det ble hvertfall litt mer virkelig for min del at jeg faktisk skal bli mamma, når jeg vet at herfra blir oddsene bare bedre og bedre om noe skulle skje for tidlig :)

Det er fantastisk å ha kommet så langt, og nå kjenner jeg masse sprelling der inne flere ganger i løpet av dagen :)

Ja, det er fantastisk :) Men, som sagt over her, håper jeg virkelig hun holder seg i magen til april. :)

Det yngste barnet som har overlevd var vel 21+6. :) Da jeg var hos jordmor på mandag, så sa hun: "om barna dine skulle bli født etter neste uke (uke 24), så vil de være så små at du ikke får de med deg hjem på lenge. Jeg vet ikke hvorfor hun sa det, men for meg, så betydde det at om de da blir født, så har de en god sjanse til å overleve. Så for meg hørtes det bra ut, for jeg har bare talt uker hittil og ventet på dette epokeskille. Jeg er også klar over at hver eneste dag betyr en hel masse i forskjell, men det er betryggende å vite at en fødsel i seg selv ikke lengre automatisk vil være identisk med død. Så jeg kjenner innmari på akkurat det du skriver her om de magiske 23 ukene. Jeg er 23+2 i dag. :)

Jeg er 23++. Deilig å begynne å føle at bebisen i magen er så viktig at andre vil prøve å redde ham om det skulle starte nå <3

Må sjå på tickeren min.. teller ikke på det der daglig (men husker jeg gjorde det med 1.mann)

23+2 idag :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har passert 23, men puster ikke lettet ut før tidligst uke 25. Etter uke 28 senker jeg skuldrene :)

23 i dag :-D

Back
Topp