Flere som har hund å venter barn?

85modell

Glad i forumet
Har 2 små hunder, ene blir 10 år og andre er 3 år :) også venter vi barn... Blir nok spennende med både hund og barn i hus :) kommer ikke til å kvitte meg med hundene :)

Det er sikkert flere som har hund og barn allerede? :)

Har hunder :-)
6 år, 4 år, 2,5 år, 2 år og 1 år :-)
Litt av ett hundeliv ;-)

Mn guttungen på 4 stor koser seg med hundene :-)
Så blir nok ikke noe problem.

Har hund, ei tispe på 11, 5 år, mors gulldukke :-P Hun ELSKER barna på 3 og fem som vi har fra før, og de elsker henne også! Rørende at barna har så god kommunikasjon og forståelse for henne og omvendt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har 2 hunder vi også. En border collie på 7 år og ei tibbe på 7 år:) hadde de før guttungen kom til verden. Og han elsker de, og de elsker han. Han kan gjøre hva han vil med tibba :)

Jeg har 2 stk Jack Russell'er og en gutt på 1 år. Det går veldig bra.

Jeg var veldig bekymret i forige svangerskap, men gjorde nok ting veldig rett. Endte med å skrive om det i rasebladet :)

Vi har en jack russel straks 4, å hun og 3 åringen går fått overens. Så tålmodig og rolig:-)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

har ein liten gutt på 9.mnd og fikk nettopp ny hund( 10 veker) å de to har stor glede av hverandre

Har en tispe på snart to år. Hun går godt overens med barna uansett alder. Har dere merket noen forskjell hos hunder etter dere har blitt gravide?:-) Er bare nysgjerrig ;-)

Har en tispe på snart to år. Hun går godt overens med barna uansett alder. Har dere merket noen forskjell hos hunder etter dere har blitt gravide?:-) Er bare nysgjerrig ;-)

Jupp=D merka veldig stor forskjell på hundene til foreldrene mine sist æ var hjemme=) som regel blir jeg nesten sprunget ned og alle skal ha kos samtidig, men den gangen var det som om de ikke enset meg o.O de hadde ikke tid til å stoppe å hilse, og sprang bare forbi meg o.O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har en rottweiler og venter barn for første gang. Men jeg bekymrer meg lite, for samboeren min er onkel til en på snart 2 år, og hunden vår er kjempetålmodig med henne. Det jeg bekymrer meg mer for er all røytinga og hundehår som sniker seg inn over alt!
Og så er jeg så klart redd for å få et allergisk barn...

Vi har en dachs på snart 5 år, og jeg bekymret meg veldig forrige svangerskap om hvordan det kom til å gå. Før jeg dro fra sykehuset tok sambo lua som Herman hadde på seg og ga til bikkja. Når vi skulle hjem var vi innom min bestemor for å hente bikkja, og var nøye på at bikkja fikk hilse på Herman først. De to er bestevenner nå <3

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp