Flere som har humørsvingninger?

Rabagast

Blir kjent med forumet
Har ikke så mange symptomer på graviditet føler jeg, men har begynt å tenke på at humørsvingningene mine i det siste kan ha noe med saken å gjøre. ;) Jeg svinger fra å være kjempebekymret og lei meg, til å være kjempesprudlende og glad, og alt i mellom. Føler det er så tidlig i graviditeten at jeg ikke helt kan skylde humørsvingningene på den, men tror det må være grunnen! :)

Flere som er på en følelsesmessig berg- og dalbane? o_O

Jeg sliter for å være hyggelig om dagen. Er kun mannen det går utover foreløpig :smiley-angelic006 prøver å ikke slenge spydige bemerkninger:smiley-angelic002

Huff ja, ser på tv å griner, og går fra å være å kjempeblid til skikkelig sur, og motsatt :-P stakkars samboeren :-P

jeg har ikke så veldig mange humørsvigninger sånn sett men er veldig emosjonell, trenger ikke å være direkte trist i en film og jeg starter å hylgråte alikevel...

JA! Hormonell og INGEN lunte allerede. Mannen lurte på om jeg var "litt" irritert i dag....:brb:

På jobb klarer jeg å holde fokus, men hjemme, gud hjelpe meg, holdt på å hive en kake i veggen fordi den var skeiv :-P Blir irritert over den minste ting!

Back
Topp