Flere som har hetetokter?

Mollyver

Betatt av forumet
Jeg svetter sånn hele tiden! Ikke sånn at jeg er direkte våt på ryggen, men jeg koker ordentlig! Andre fryser mens jeg har heftige hetetokter! Er det bare meg, eller er det flere som har det sånn? Det er skikkelig travelt...
Her en dag var det 11 grader og regn. Jeg tok med meg kaffekoppen ut og satt i en hagestol i t-skjorte, i regnet. Det var sååå deilig. Samboeren trodde seriøst det hadde klikka for meg :wacky:
 
Jeg svetter sånn hele tiden! Ikke sånn at jeg er direkte våt på ryggen, men jeg koker ordentlig! Andre fryser mens jeg har heftige hetetokter! Er det bare meg, eller er det flere som har det sånn? Det er skikkelig travelt...
Her en dag var det 11 grader og regn. Jeg tok med meg kaffekoppen ut og satt i en hagestol i t-skjorte, i regnet. Det var sååå deilig. Samboeren trodde seriøst det hadde klikka for meg :wacky:
Jeg har det sånn! Er til vanlig den frysepinnen, har som oftest begynt å fyre opp i ovnen om kveldene på denne tiden. Nå lufter jeg og slåt av varmepumpen hele tiden. Ligger uten dyne og våkner klam... må unnskylde meg hos fysio for føler hele meg er fuktig av og til :hilarious: samboer sitter nå med ullgenser og pledd på kveldene hvor han vanligvis renner bort av all varmen jeg skal ha på. Jakke bruker jeg ikke, da renner jeg vekk :hilarious:
 
Jeg får ikke hetetokter forsåvidt, men jeg er generelt veldig varm. Koker på føttene. På kveldene sitter jeg her i shorts og t-skjorte og er varm, mens samboer sitter i langbukse, hettegenser og ullsokker liksom :hilarious:
 
Jaaa, føler akkurat på det samme! :) Men dette er jo ¨dessverre¨ helt forventet. Man har jo økt blodmengde i kroppen når man er gravid, og blodsirkulasjon er jo med på å opprettholde kroppsvarme, så kanskje ikke så rart at man føler på hetetokter titt og ofte. :p
 
Svetter hele tiden, er varm konstant.
Er til vanlig en frysepinne som bruker kun ull og ullsokker på høsten ;)
 
Ja!! Både i dette og forrige svangerskap. Jeg er frossenpinne til vanlig og går i ulljakke hele året. Da første barnet kom gikk det opp for meg; hun er varmblodig som sin far... altså har jeg gått rundt med en varmeovn i magen i 9 måneder. Lillebror er likedan kjennes det ut som :bored: Gleder meg til litt høst og ulljakkevær når han kommer ut :rolleyes:
 
Ja, drikker isvann 24/7 for å kjøle meg ned. Sover med vinduet åpent og vifte på. Hevelsen i føttene har forsåvidt gått ned etter det ble kjøligere ute. Håper det gir seg for baby kan ikke sove på et sååå kaldt rom som jeg sover i nå. Nesten minusgrader :hilarious::hilarious:
 
Last edited:
Ja, er konstant varm! Er veldig glad for at det ikke er over 20 grader ute for å si det sånn:hilarious:
 
Enig med alle dere over. Er vanligvis mer frossenpinn, men nå er jeg heit som bare det. Veldig uvant å være den av oss som må godkjenne at vinduet lukkes igjen på stua om kvelden F.eks. :-D
 
Med alt det ekstra blodet i kroppen så blir jeg så vanvittig varm. Så her er det kamp om bruken av varmepumpa. :smiley-bounce012 Jeg setter den på 16 grader kjøling med full vifte og mannen holder på å fryse ihjel med ullgenser og ullsokker. :shy: Guttungen på to år sier alltid "varmepumpe brrrr" når den står på. :angelic: Blir jo ofte bare etapper med den på da for at de andre ikke skal fryse sånn. Men på kvelden får mannen bare beskjed om at jeg ikke kan kle av meg mer for å bli kald, mens han kan kle på seg for å bli varmere så der taper han. :p Heldigvis ikke så veldig lenge igjen nå da. Klar for å bli den vanlige frossenpinnen jeg ellers er igjen. :rolleyes:
 
En betryggelse å lese at det ikke bare er jeg som er heeeelt ute å kjøre, men at det er normalt :wacky:
 
Back
Topp