Mollyver
Betatt av forumet
Jeg svetter sånn hele tiden! Ikke sånn at jeg er direkte våt på ryggen, men jeg koker ordentlig! Andre fryser mens jeg har heftige hetetokter! Er det bare meg, eller er det flere som har det sånn? Det er skikkelig travelt...
Her en dag var det 11 grader og regn. Jeg tok med meg kaffekoppen ut og satt i en hagestol i t-skjorte, i regnet. Det var sååå deilig. Samboeren trodde seriøst det hadde klikka for meg
Her en dag var det 11 grader og regn. Jeg tok med meg kaffekoppen ut og satt i en hagestol i t-skjorte, i regnet. Det var sååå deilig. Samboeren trodde seriøst det hadde klikka for meg

samboer sitter nå med ullgenser og pledd på kveldene hvor han vanligvis renner bort av all varmen jeg skal ha på. Jakke bruker jeg ikke, da renner jeg vekk
Gleder meg til litt høst og ulljakkevær når han kommer ut
Jeg setter den på 16 grader kjøling med full vifte og mannen holder på å fryse ihjel med ullgenser og ullsokker.
Guttungen på to år sier alltid "varmepumpe brrrr" når den står på.
Blir jo ofte bare etapper med den på da for at de andre ikke skal fryse sånn. Men på kvelden får mannen bare beskjed om at jeg ikke kan kle av meg mer for å bli kald, mens han kan kle på seg for å bli varmere så der taper han.