Flere som har hatt vanskelig innsett?

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Sist jeg hadde innsett så var det så vanskelig å komme til for legene (måtte tilkalle en til), de byttet utstyr flere ganger og brukte en tang til og med :eek: Egget ble flyttet frem og tilbake i varmeskapet før de endelig fikk satt det inn, de mente det ikke tok skade av det, men jeg tenkte jo mitt.. Og gravid ble jeg jo ikke..
Et innsett skal ikke ta så lang tid, men jeg lå der i nesten 40 min uten smertestillende.. Meget ubehagelig!
Så hvordan blir det på neste innsett da tro, i morgen forhåpentligvis? :rolleyes:
Flere som har hatt problemer med å sette inn egget? De klarte ikke å komme inn i livmoren på en måte.. Jeg har bakovervendt livmor, vet ikke om det har noe med saken å gjøre..

Sist jeg hadde innsett så var det så vanskelig å komme til for legene (måtte tilkalle en til), de byttet utstyr flere ganger og brukte en tang til og med :eek: Egget ble flyttet frem og tilbake i varmeskapet før de endelig fikk satt det inn, de mente det ikke tok skade av det, men jeg tenkte jo mitt.. Og gravid ble jeg jo ikke..
Et innsett skal ikke ta så lang tid, men jeg lå der i nesten 40 min uten smertestillende.. Meget ubehagelig!
Så hvordan blir det på neste innsett da tro, i morgen forhåpentligvis? :rolleyes:
Flere som har hatt problemer med å sette inn egget? De klarte ikke å komme inn i livmoren på en måte..

De knøla litt med meg nå sist. Sa at livmora mi var trang... Tok nok dobbelt så lang tid som første gangen :confused:

Opplevde at han legen strevde litt jeg også, han måtte ha et annet kateter.. hvorfor aner jeg ikke han sa ikke hvorfor ...

Mitt første innsett var ett helvete... :S

Aner ikke hvor lenge det varte men de slet med å komme inn og det var ekstremt vondt. Tappen satt visstnok veldig langt bak og kronglete til og da putta legen inn en slags skrue/jekk som han skrudde liksom rundt så det ble lettere for ham. For meg var det skikkelig smertefult.
Han sa det kunne være vanskelig å få tak i tappen hos rundt 1-3 % av oss...

Jeg har hatt 5 innsett etter det og ingen av de var like vonde eller vanskelige :) Så det var nok ett engangstilfelle.

Kan ikke huske om de flytta på egget for å holde det varmt, tror ikke de gjorde det.

De knøla litt med meg nå sist. Sa at livmora mi var trang... Tok nok dobbelt så lang tid som første gangen :confused:
Så du har hatt et innsett som ikke har vært vanskelig før det siste? Har et håp om at det kan være annerledes nå:)

Opplevde at han legen strevde litt jeg også, han måtte ha et annet kateter.. hvorfor aner jeg ikke han sa ikke hvorfor ...
Mitt første innsett var ett helvete... :S

Aner ikke hvor lenge det varte men de slet med å komme inn og det var ekstremt vondt. Tappen satt visstnok veldig langt bak og kronglete til og da putta legen inn en slags skrue/jekk som han skrudde liksom rundt så det ble lettere for ham. For meg var det skikkelig smertefult.
Han sa det kunne være vanskelig å få tak i tappen hos rundt 1-3 % av oss...

Jeg har hatt 5 innsett etter det og ingen av de var like vonde eller vanskelige :) Så det var nok ett engangstilfelle.

Kan ikke huske om de flytta på egget for å holde det varmt, tror ikke de gjorde det.
Kan ikke unngå å tenke at det har noe å si for å bli gravid..

Aua :eek:Men bra at du har opplevd gode innsett etter det også da Bubbly, at det ikke betyr at det er like vanskelig hver gang :)

Så du har hatt et innsett som ikke har vært vanskelig før det siste? Har et håp om at det kan være annerledes nå:)

Første gangen gikk lekende lett :)
Ikke for å kaste bensin på bålet ditt, men jeg ble gravid da det gikk lett (kjemisk) og ikke gravid den gangen de knøla med livmora.. Vet ikke om det har noen sammenheng men (?)

Første gangen gikk lekende lett :)
Ikke for å kaste bensin på bålet ditt, men jeg ble gravid da det gikk lett (kjemisk) og ikke gravid den gangen de knøla med livmora.. Vet ikke om det har noen sammenheng men (?)
Skulle ikke forundre meg det altså, for håpe at det går lett i morgen! Skal snakke med de før de setter i gang:)

Ikke så vanskelig som hos deg da, for de måtte ikke tilbake med egget i skapet osv. Men de hadde problemer med å komme seg inn i livmora mi også.. Røret (??) de brukte stanget liksom en plass... Men de fikk da det på plass til slutt (jeg har ikke bakovervendt). Innsettet gikk forsåvidt også bra - beviset ligger å turner i sprinkelsenga as we speak - 9 mnd gammel :)

Ikke så vanskelig som hos deg da, for de måtte ikke tilbake med egget i skapet osv. Men de hadde problemer med å komme seg inn i livmora mi også.. Røret (??) de brukte stanget liksom en plass... Men de fikk da det på plass til slutt (jeg har ikke bakovervendt). Innsettet gikk forsåvidt også bra - beviset ligger å turner i sprinkelsenga as we speak - 9 mnd gammel :)
Det var godt å høre, at det ikke trenger å ha noe å si for om man blir gravid :)

Anbefaler sterkt å ha full blære :) jeg har en livmor som ligger tilbakelent og vet at de slet ekstra de gangene jeg hadde tisset :/

Au da! Det hørtes ikke noe godt ut :( Ikke opplevd dessverre. Hatt innsett tre ganger og det har gått fint. Men har jo to barn fra før. Mulig det er "større forhold" der da?...

Her har de også knøla ganske mye for å få inn den slangen (eller hva det er) i livmoren. De har måttet "klype" livmortappen på en måte (vet ikke helt hva de gjør, men føles ut som et skikkelig klyp), og vondt var det. O.o Det var kun 1 gang (av 7 innsettinger) hvor de klarte det uten å "klype", men ble ikke gravid den gangen.
Mao; Jeg ble gravid med et skikkelig klyp! :p

Ikke noe å tilføye - men lykke til i morgen! Det er sikkert bedre enn du venter :)

Har også bakoverlent livmor og hadde kun en gang de slet veldig med å finne riktig spekulum så de kom riktig til med røret det er jo mulig det er pga den er bakoverlent men jeg vet ikke hvorfor egentlig... håper det går bra i morgen ♡♡

Back
Topp