Flere som har hatt problemer med bv appen?

Mamma2013

Gift med forumet
Hatt problemer med bv appen det siste døgnet.. Åpnet den og det loader ikke, også får jeg beskjed om invalid username or password..
Kom en oppdatering på appen i stad så kom inn etter jeg oppdaterte :)

Ja, hadde trøbbel her på morgenen også, men nå funket det:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har også hatt trøbbel med den i dag. Holdt på å få mentalt sammenbrudd.:p

Trøbbel i paradis her også...

Har hatt problem med at den ikke loader, så det har noen gang tatt lang tid før jeg har fått inn oppdaterte innlegg.

Kom meg ikke inn hverken på app eller nettet før i dag, men nå kom jeg inn! Jippi!

Så lenge den funker på skravledøgnet!!

Har hatt litt problemer med å åpne tråder på andre grupper nå i kveld.. (måtte en tur innom juni12 for å se hva de driver med der. Såg de hadde over 700 innlegg hver på skravledøgnet? Lurer mest på hvordan det i det hele tatt er mulig..)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Har hatt litt problemer med å åpne tråder på andre grupper nå i kveld.. (måtte en tur innom juni12 for å se hva de driver med der. Såg de hadde over 700 innlegg hver på skravledøgnet? Lurer mest på hvordan det i det hele tatt er mulig..)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg fatter heller ikke hvordan det er mulig- har de satt bort barna sine? Barna har jo ikke kunnet få mye oppmerksomhet og stell om de skal få tid til å skrive minimum 30 innlegg hver i timen- hele døgnet uten søvn??

Jeg fatter heller ikke hvordan det er mulig- har de satt bort barna sine? Barna har jo ikke kunnet få mye oppmerksomhet og stell om de skal få tid til å skrive minimum 30 innlegg hver i timen- hele døgnet uten søvn??
Gjetter på det ikke er alle som skriver som er påmeldt:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æææææ har ikke komt inn på appen i hele dag :(

Back
Topp