Flere som har/hadde det sånn?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Kvalmen begynnte i uke 6, noen dager er jeg ganske kvalm, og så går det over igjen...så kommer det tilbake litt senere på dagen.. Andre dager er jeg ikke kvalm i det hele tatt, eller bare litt kvalm..
Kvalmen kommer og går altså....Flere som har /har hatt kvalme byger?  Normalt? Så et foster med bankende hjertet i går, så er nok normalt [:D]
Men lurer på om flere har det sånn? Eller er dere alle kjempe kvalme hver dag hele tiden? Er det også vanlig at ømme bryster kommer og går?
Mine er ikke like ømme som de var helt i begynnelsen.

jeg var ikke kvalm, men kjenner folk som har det i byger og folk som bare er kvalme om kvelden...så alt er normalt[:D]

ORIGINAL: Jentepus

Kvalmen begynnte i uke 6, noen dager er jeg ganske kvalm, og så går det over igjen...så kommer det tilbake litt senere på dagen.. Andre dager jeg ikke kvalm i det hele tatt, eller bare litt kvalm..
Kvalmen kommer og går altså....Flere som har /har hatt kvalme byger?  Normalt? Så et foster med bankende hjertet i går, så er nok normalt [:D]
Men lurer på om flere har det sånn? Eller er dere alle kjempe kvlame hver dag hele tiden?

Eg hadde det sånn. Kunne vere kvalm om morningen, så gikk det litt over, for å så komme tilbake igjen.
Og det va sjelden på samme tid kvar dag.. kom og gikk heile tida dei første 12 vekene.
[;)]

Med nr 1 kasta jeg opp og var kvalm nesten hver dag fram til 7 måned, nr 2 var jeg slik også, men det stoppa i 5 måned, nå er jeg gravid med nr 3, og er faktisk ikke så ille.Er 11+4 og har bare kasta opp 1 gang[:)]men kvalmen er yppigere da

ta det med ro - det er helt normalt - like normalt som å være kvalm hele tiden, eller ikke være kvalm i det hele tatt

jeg fikk kvalmen rundt uke 8 og varte til uke 12 thats it.. 4 uker i strekk og etter det har jeg ikke vært noe kvalm..[:)] vært utrolig heldig med kvalmen.. men noen sier det at visst man er mye kvalm er det jente og visst man er lite kvalm er det gutt.. hehe.. jeg får gutt da[:)] men ikke vet jeg.. bare myter.. men kansje det ligger noe i det?

ORIGINAL: helenus

jeg fikk kvalmen rundt uke 8 og varte til uke 12 thats it.. 4 uker i strekk og etter det har jeg ikke vært noe kvalm..[:)] vært utrolig heldig med kvalmen.. men noen sier det at visst man er mye kvalm er det jente og visst man er lite kvalm er det gutt.. hehe.. jeg får gutt da[:)] men ikke vet jeg.. bare myter.. men kansje det ligger noe i det?

jeg hadde maks 10 kvalmeanfall over en periode på to uker, varte maks en time.. jeg har jente

Jeg var svært lite kvalm. Hadde det akkurat som HI beskriver. Kvalmen forsvant tidlig i uke 13. Fikk en jente. Min mor har hatt tre like svangerskap og har en gutt og to jenter... Tror nok at det er mange myter ute og går[;)]

Back
Topp