Flere som har gått opp masse kg??

Glapia.

Gift med forumet
Skjønner absolutt ingenting... Gått opp 3-4 kg???? Shitt.. Jeg la på meg 5 kg TOTALT hele forrige svangerskap..!! 

Har også gått opp 3 kg, så du er ikke alene med det..og jeg er bare 5 uker! Nå skal de sies at jeg gikk opp 24kg i forrige sv.skap, pga av vann i kroppen ( som forøvring jeg ble kvitt i ettertid) , så sålenge jeg legger på meg mindre enn det, så skal jeg være fornøyd!;)

Her har jeg gått ned 3 kg, men ser bare på det som positivt da jeg har litt å ta av. hehe gikk opp alt for mye sist å har et mål om å ikke gå mer opp en 10 kg!

litt usikker på hvor mye jeg evt har gått opp, veide meg en stund før graviditeten. Men er vel lkanskje 2 kg tror jeg.... Sist gang la jeg vel på meg 13 tror jeg.... Håper på ikke mer enn 10 denne gang. Men heldigvis forsvinner kiloene veldig raskt, jeg fikk på meg bukser jeg ikke hadde hatt på 2 år bare noen uker etter fødselen. Håper det blir slik denne gangen også

tror det du går opp i begynnelsen er mest oppblåsthet.

Jeg gikk opp 19kg sist,men det var mye vann.

denne gangen har jeg gått ned ihvertfall 3kg pga omgangsyken og kvalme.

Jeg har gått opp over et kg siden fredag!! Alt på magen, magen står på spreng, pga den er så øm så har jeg problem med å holde den inne, og gjør jeg ikke ser jeg jo ut som jeg er flere månder på veg. Dette skal jeg liksom skjule i 7!! uker til.

Har heldigvis ikke gått opp noe enda.. La på meg 23!! kg i forrige sv.skap + at jeg hadde litt å gå på, jeg fikk INGENTING gratis, så jeg måtte trene bort hvert gram selv.. Har ingen planer om å gå opp så mye nå, MAX 10 kg.. :)

uff, jeg har ikke våget å vegt meg enda:/ kanskje jeg burde gjort det i dag:/

Nå ble jeg seriøst helt fra meg emoticon

Jeg har liksom bare gått opp nesten 7 kg på 2 - 3 uker .. Riktig nok har jeg fått en hel del vann i kroppen og er litt oppblåst, men jeg føler meg som en flodhest !! åhh emoticon

Jeg står på stedet hvil, men er litt usikker på om vekta var litt "slem" med meg da jeg foretok første veiing. Føler at jeg har gått opp myye :S

Mammz87 skrev:
Har heldigvis ikke gått opp noe enda.. La på meg 23!! kg i forrige sv.skap + at jeg hadde litt å gå på, jeg fikk INGENTING gratis, så jeg måtte trene bort hvert gram selv.. Har ingen planer om å gå opp så mye nå, MAX 10 kg.. :)

som jeg skulle skrevet det selv :D

Motsatt her også..gått ned tre kilo..men har litt å ta av så det gjør ikke noe :)

Har heldivis ikke gått opp noe ennå,gikk ikke opp føre uke 26 sist,så håper det blir sånn denne gangen også :)

Merker ikke noe til dette enda, heldigvis! Sist svangerskap gikk jeg bare opp 1,5 kg frem til uke 15, håper at det holder seg slik nå også. Men må legge til at jeg gikk opp 23 kg totalt da og dette skjedde fra uke 15 og utover. Men har ingen planer om å legge på meg like mye denne gangen, var litt slurvete med hva jeg spiste sist og tenkte at jeg skal jo bli tjukk uansett. Det straffet seg etter fødselen når jeg ikke gikk ned en dritt utenom det jeg tok av de første dagene etter....

Back
Topp