Flere som har forsovet seg i dag?

lTheresel

Forelsket i forumet
Gubben forsov seg
Jeg våknet 0555 og så han fortsatt sov, skulle vært oppe 0505.. For han hadde nemlig glemt å stille vekkerklokka si[;)]

Pga av stilling av klokka til sommertid mener jeg..

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Oh jes!
Gubben vekket meg 08.40, og han skulle vært på jobb 07.00[:D][:D][8D]
(Han våknet da altså.[8D])

Hoho, det var litt da..

Jepp.... Tassen våkner ALLTID kl 6, en sjelden gang et kvarter eller halvtime seinere... Når klokka er stilt så vil jo det si at han er våken kl 7 da.... Men i dag våkna vi av alarmen på mobilen - kl 8!!![8D] Hjelpes, gubben skulle på jobb, og jeg til jm... Ble LITT stress da ja, men vi rakk det[:D]

Sånn går det når den levende vekkeklokka forsover seg[;)] Men var godt å sove lenge da[;)]

Njaaa... Jeg og Alexander våknet til tomt hus vi... Eldstemann hadde gått på skolen ,og gubben var på jobb. Men ,vi har jo ingen planer for dagen så vi har ikke forsovet oss egentlig[:D].

Her var det motsatt!! 

Vi har hatt besøk av søsteren til sambo på 15 år i helgen. Hun skulle reise kl. 06:40 idag tidlig så vi måtte tidlig opp å kjøre henne. Igår så var sambo flink, å stilte mobilklokken sin en time frem sånn at han skulle våkne til rett tid.

Så idag klokken 05:45 (tror han) står han opp, vekker jente, spiser frokost også sier søstra hans: "Hvorfor må vi stå opp kvart på 5"! Da ser sambo at mobilen hans har stilt seg automatisk, pluss den timen han stilte. Så de sto opp en time for tidlig  Ha ha!

De la seg igjen å hvilte gitt!

Jeg forsov meg, big time!

Kom 2 timer forsent på jobb [&:] Di ville ikke ringe og vekke meg engang!
Ble derfor sendt hjem igjen. Jeg så trøtt ut, så jeg kunne ta dagen fri.

Min mann gjorde, hahaha.[:D]

Vi pleier alltid å bli vekt før 05.30, av snuppa, men idag våknet ho når vi vekte ho klokka 7, en time etter vi skulle stått opp [:D]

Mange som har sovet godt ser jeg[;)]

her sov alle til 0930,, skulle vært opp 0730[;)]

Alle Forum >> [Generell diskusjon] >> Generelt >> Flere som har forsovet seg i dag?

ja gullet  forsov seg med nesten 3 timer[:D] først trodde jeg d  var 2  men er  jo fordi jeg glemte å stille klokken [:D] han har faktisk forsovet seg  2 dager på rad nå..hmm håper d er  ny trend[:D]

Nei, stilte da klokka allerede til i går, så i dag våknet jeg av alarmen til rett tid.

Synes vel og merke det føltes litt for tidlig til å ville våkne da, så det hadde vært fristende å "forsove" meg, rent bortsett fra at det er upraktsik da...[;)]

Back
Topp