flere som har forkjølelse i hus?

maddis27

Forelsket i forumet
Her har både Adrian og Sofie tett nese og hoste. Så nå er de oppe annenhver gang, annenhver time gjennom hele natta, da blir det opp hver time for mor [&:]

Adrian hoster stygt og Sofie brekker seg av snørr i halsen.. Uff, ikke noe moro med syke barn. Ingen har feber da, men er tufse begge to..

Gleder meg til friske barn igjen [;)]

Jepp!

snuppa har hostet masse denne uken og snåttet. Men hun har vært helt vanlig i allmenntilstanden, så hun har vært i bhg[:)]

ORIGINAL: LilleKaisa

Jepp!

snuppa har hostet masse denne uken og snåttet. Men hun har vært helt vanlig i allmenntilstanden, så hun har vært i bhg[:)]

Adrian har også vært i bhg, gått helt fint. Men er fremdeles urolig på natta.. [:-] Men koser seg i bhg på dagen da [:)]

Amundsen hadde feber, snørring og stygg hoste i forrige uke, og måtte være hjemme fra bhg en dag... Han hoster fortsatt, men er i mye bedre form. :)

Liam hadde ei lita uke i barnehagen før han fikk halsbetennelse... Etter ei uke kunne han tilbake i bhg, men nå er det jeg som er sjaber i formen! [8|] Mira også er litt gruff om morgenen, men jeg har tette bihuler, hodepine, svettetokter og støl i kroppen. Digg jah! [&:]

O hoster en del på natta bare og I har vært tett i nesen noen dager. Nesesuger har blitt brukt mye.

Eirik har vært veeeeldig trøtt og sliten hele uka.Snørra renner og jeg tror han er plaget med halsen.
Uff nå er forkjølelse sesongen i gang igjen.

Back
Topp