Flere som har flaskebarn?

Bruker53li

Andre møte med forumet
Prinsessa vår får (dessverre) bare flaske med MME, har brukt Nan ha, men snuppa har slitt med å få skikkelig avføring, det har kun kommet små klumper, og innimellom har hun trykket i timesvis, noe som har resultert i gulping i tillegg. Det hjalp heller ikke med malt i melka.

Nå har vi byttet til Hipp og det ser faktisk ut som at magen er mye bedre, nå sliter vi litt med at snuppa suger dårlig på flaska! Dvs hun spiser godt 40 ml, og deretter bare småsutter hun på flaska mens hun småblunder litt! Lurer litt på å bytte til 2 er tuter på flaskene (bruker avent sine flasker) Noen andre som har byttet - el når bør/skal man bytte? Snuppa er 1 mnd og 4 dg i dag :)

Man bytter når de er 1 mnd, så det skal du bare gjøre:-) Så bra du fant ut at det kan hjelpe å bytte merke.. Det skjønte aldri vi med storesøster:-P Og ikke ble vi tipset om det på hs heller:-P

Lillesøster får en del flaske siden jeg ikke har nok melk enda.. Har slitt en del med ammingen.. Men nå er jeg ihvertfall i gang med ammingen så jeg håper det blir fullamming snart.. Vet hvor slitsomt det er med flasker etter at storesøster kun fikk det:-P

Her går det også i flaske siden jeg ikke fikk opp melkeproduksjonen. Slet med sprutgulping og hard mage på frøkna i litt over en mnd, og nå viser det seg at hun er melkeprotein intolerang. Etter at vi bytta mme hard magen blitt helt fin, men sliter fortsatt litt med oppgulp.

Back
Topp