Flere som har fått.....

Påskekylling2014

Blir kjent med forumet
*MIA*
innkallelse til rekrutteringsmøte i Sivilforvaret???

Har ikke noe lyst til å være med i sivilforsvaret, men er nok nødt til å møte opp på møtet! Vet at jeg uansett får fritak pga graviditeten, men hvordan vil det stille seg siden? Noen som har vært i gjennom dette før?
Vil jeg få ny innkallelse senere? Hvordan foregår dette møte? Hvordan er helsesjekken?

Fikk første brev i februar, hvor jeg skulle fylle ut informasjon om meg selv. Fikk innkallelse i dag, ligger med en egenerklæring om helse. Står ingenting om graviditet på dette arket. Lurer på om jeg skal si noe om at jeg er gravid når jeg sender inn arkene, eller bare vente til møtet og legesjekken.... Tror kanskje jeg må ta en telefon til sivilforsvare å forhøre meg, hvis det er ingen som vet? :-)

Har blitt kalt inn to ganger .
Men har fått forskjøvet det begge gangene . Så håper jeg slipper

Aldri blitt innkalt :)

Er det noe sånn "må være født etter ett visst år?" eller kan alle få den innkallelsen?

Jeg blir iallefall ikke innkalt dit, men til heimeværnet ;-)

hvis denne graviditeten går bra, så håper jeg igrunn jeg blir innkalt ila neste år, for da slipper jeg å møte :-P og da blir det hele 3 år til neste gang ;-) hehe

Er visst slik at alle kan bli innkalt, i en alder mellom 18-55 år tror jeg det var... Blir spennende å se hva som skjer, om jeg blir tjenestedyktig eller ikke :-p haha huff.

Mener alderen er fra 18-55 år! Så man er kanskje ikke trygg før den tid :-p men tror nok de rekruterer flest unge folk. Satser på at jeg blir glemt, og ikke får innkallelse flere ganger :-)

Back
Topp