Flere som har fått time til ordinær ultralyd?

Isol

Elsker forumet
VIP
Fikk brevet i postkassen i dag, kom litt som et sjokk at vi fikk det så tidlig. Må innrømme at det går litt mer opp for meg nå at vi skal få en baby til :D

Timen er 15. september kl. 08.30, altså leeeenge til :p

Åh så herlig!! 

Nei ikke fått noe time her, siden jeg ikke har vært til jordmor enda 

Ikke her... Her er det først vanlig å ha legetime etter uke 12 så får nok ikke innkalling før etter det en gang.. Så spennende å ha en dato, men ja er jo lenge å vente. hehe

Jaaaa, jeg har fått time! 7. september kl 0800. Gleeeeder meg! Har skikkelig magefølelse på gutt denne gangen.

Var på første kontroll hos legen i dag, så fødeplass og UL blir bestilt i dag. så da er det bare å vente på brevet. Synes å huske at det kom ganske fort sist gang. Hvor lenge siden er det UL ble bestilt for deg?

Anemor80 skrev:
Var på første kontroll hos legen i dag, så fødeplass og UL blir bestilt i dag. så da er det bare å vente på brevet. Synes å huske at det kom ganske fort sist gang. Hvor lenge siden er det UL ble bestilt for deg?

Jeg var hos legen for ei uke siden :)

MiniBolle2012 skrev:

Anemor80 skrev:

Jeg var hos legen for ei uke siden :)

Så gøy. Håper jeg får vite det like fort som deg. Gøy å ha en dato og glede seg til

Jepp, skal ivei den 14.sept

Jeg har også fått.. Fikk på torsdag, jeg skal 7 september kl 10 :D Gleder meg, håper ukene går fort:D

Så gøy å få :-) Skal ikke til legen før om en 4-6 uker jeg, så blir nok en god stund til det brevet kommer.

Skal ikke på kontroll hos jm før uke 13/14 - men skal på sykehuset på ny ul i uke 13, så mulig jeg får time til o.ul da :-) Ultralyd er så kos <3

Sistgang gikk det raskt fra første kontroll til brevet var i postkassen!

Var på tidlig UL i dag , og legen bestile ordinær ul den 15. September <3

Åh så kos <3 Går fort til sept.
Jeg skal ikke på ordinær ul for jeg har risikosvangerskap, så blir kontroller hele tiden.

Åh, gleder meg til jeg har den datoen! :) Men skal ikke på kontroll før sist på juli når jeg er 12 uker på vei. Men tiden flyr da av gårde den, så plutselig er vi der! ;)

Å gleder meg til jeg kommer så langt..
Gyn bestiler ikke time før jeg er over 12 uker og at morkakeprøven er fin.
Men det tar kanskje en uke fra de bestiller til vi har brevet i posten,
så ikke noe å stresse med de..

Men det må være gøy å få time så tidlig, hadde virkelig gått opp for meg da 

Back
Topp