Flere som har fått til bake mensen?

shina

Elsker forumet
ja da, den kom i går, har kjent det noen dager men trodde det ikke.... jeg er fortsatt full ammer fordet om melken blir mer og mer borte. men det spiller tydelig vis ikke noe rolle her i gården. bra jeg skal sette inn spiral på 6uker kontrollen.
fler som har fått den til bake?

nei,men regner med den er rett rundt hjørne siden jeg går på tabletter for å drive vekk melka...uff,ikke nok med at mi blør i 5-6uker etter fødselen..så skal tante rød banke på igjen[;)]

Jeg har ikke fått den, men ei venninne av meg har fått den. Hun fødte 16.februar, og ammer ikke...

ORIGINAL: camilla&nurket

ORIGINAL: shina

ja da, den kom i går, har kjent det noen dager men trodde det ikke.... jeg er fortsatt full ammer fordet om melken blir mer og mer borte. men det spiller tydelig vis ikke noe rolle her i gården. bra jeg skal sette inn spiral på 6uker kontrollen.
fler som har fått den til bake?

VET DU:

jordmoren på etterkontollen på sykehuset sa til meg at det burde ikke settes
inn spiral før etter tidligst 10 uker!!! Den kan finne seg egne veier der inne, og livmora
er ikke tilbake til normalen før etter 8 uker...

(sikker på at det ikke bare er litt resten av renselsen som har kommet tilbake??)

Det sa legen til meg også når jeg var på 6-ukers kontroll. Burde ikke settes inn før etter 12 uker sa han, fordi ble den satt inn for tidlig kunne livmora perforeres....

jeg får vel vente da, jeg er sikker på at det er mensen.
jeg får høre med legen. jeg blødde veldig lite etter fødselen, 2dager med type sterk mens. etter det var det lite og nesten ingen ting siste uka, så jeg har trodd at livmoren har trekki seg fort sammen. hadde også kraftige etter rier første uka. vil bre ha noe prevangson fort, er ikke klar for å bli gravid igjen nå[8D][:)]

Det har gått 5 uker nå, og fortsatt ingen mens.
Håper jeg er en av de som slipper mens, mens man ammer.

ORIGINAL: smyga

nei,men regner med den er rett rundt hjørne siden jeg går på tabletter for å drive vekk melka...uff,ikke nok med at mi blør i 5-6uker etter fødselen..så skal tante rød banke på igjen[;)]

tør jeg spørre hvorfor du går på tabletter for å drive vekk melka???

Jeg håper for guds skyld at jeg ikke får den enda!! [:o] Sist fikk jeg den etter nesten 3 mnd, og jeg amma ikke. Pumpa litt en liten periode. 

Etter førstemann fikk jeg tilbake mensen når han var ca 2.5 måned. Med nr.2 gikk det faktisk 9 mnd, så da begynte jeg å lure på hvor det ble av den.... Håper det tar like lang tid denne gangen også!! [:)][:)]

Jeg er full ammer, men det er i kke veldig mye melk å snakke om lenger så, da lager vel ikke kroppen de hormonene lenger heller? sikkert derfor jeg fikk den + typisk meg....![:@][8D]

hakke fått mensen enda men er sikkert rett rundt hjørnet siden jeg har sluttet og blø etter renselsen og mater vesla kun med flaske... det ville vært typisk[:'(]

Back
Topp