Flere som har fått litt mage?

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Magen min står definitivt litt ut helt nederst. Er det vanlig så tidlig?
 
Mest sannsynlig er det luft. Det er veldig vanlig å bli oppblåst i starten.

Hvis jeg ikke holder magen inne ser det ut som jeg er 18 uker på vei! Men det er luft, og håper virkelig det snart forsvinner.
 
Nei har nok ikke det, men gleder meg veldig til den kommer :)
 
har fått oppblåst mage!! hehe

nei, men tror jeg vil se en liiten mage rundt uke 12 for det gjorde jeg første gangen så gleder meg til magen er godt påvei
 
Den ser ikke klok ut, er blitt så sinnsykt oppblåst..off..Hva er greia med at magen forandrer seg med EN gang?? Blir slapp og pløsete......slitsomt å holde den inne hele dagen..
 
Nei det er nok litt tidlig ja :P det er luft jeg sliter skikkelig med det, ser ut som at jeg er 4 måneder på vei :P

Er ikke foster før etter uke 12 og da begynner livmoren og vokse seg oppover :)
 


*FrøkenS* skrev:
Mest sannsynlig er det luft. Det er veldig vanlig å bli oppblåst i starten.

Hvis jeg ikke holder magen inne ser det ut som jeg er 18 uker på vei! Men det er luft, og håper virkelig det snart forsvinner.


Samme her :-(
 
Søren og, hehe. Jaja, det er vel bare en konstant oppblåst mage. Det ser også ut som jeg er 4 mnd på vei når magen er skikkelig oppblåst. Morsomt å late som man er mer gravid enn man er, dumt det går ut ved neste dobesøk, hehe.
 
jeg har også litt mage :) hadde en sa i juli, og har en fra før på 20 mnd, så kan vel ha noe med det å gjøre muligens? :)
 
Vanvittig oppblåst ja, men ikke mer enn det.
Sist (med nr. 4) kom livmoren opp tidlig i uke 9, og da kom magen.
Håper i grunn den venter litt med å bli så stor, for jeg VET for lei jeg er på slutten, og hvor tungt alt sammen er når man må gå rundt med den digre magen ;)
Men koselig er det jo, og godt å faktisk SE at det finnes noe i magen som vokser <3
 
Er helt utrolig oppblåst og hard, og har noe jeg kaller en 'kengurupung' fra forrigemann ;) Så tviler på at det er mye til babymage fra den lille passasjeren jeg nå har. Men syntes tidlig og endte opp med en enorm 'tvilling' mage, med nr.1, så kommer nok fort denne gangen og tror jeg... :)
 


LykkeMamma skrev:
Nei det er nok litt tidlig ja :P det er luft jeg sliter skikkelig med det, ser ut som at jeg er 4 måneder på vei :P

Er ikke foster før etter uke 12 og da begynner livmoren og vokse seg oppover :)



Stemmer ikke helt. Det regnes som foster fra uke 10.. Min livmor har ligget over skambenet siden uke 8 og er nå bare noen cm nedenfor navlen.. Så, det er veldig individuelt hvor synlig livmoren ligger :-)
 
Back
Topp