flere som har endring i bevegelsene/sparkene?

mammatil_to

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 25 nå, og har merket at spark og livstegnene er annerledes nå enn de var for noen uker siden. For noen uker siden kjente jeg sparkene tydelige, de var så sterke at jeg kunne se det utenpå magen, veldig langt nede.
Nå virker det som sparkene er svakere og kommer fra forskjellige steder. Kjenner livstegn hver dag, men de er som sagt mer difuse, kjennes mer ut som mange bobler som stømmer rundt. Er det flere som har det slik? Moren min sa at hun husker jeg også var slik rundt samme tiden, før jeg igjen begynte mye kraftigere :)

hmm... er bare i uke 22 å kjenner tydelig liv hverdag:) Men kan jo prøve å merke meg det du beskriver når jeg er komment litt lengere 
Er jo 2gangsføden, men husker jammen meg ikke kordan det var i forje svangerskap:p hehe

Ja, eller nå er jeg i uke 23. De er noe annerledes nå, for halvannen uke siden kunne jeg se de utenpå, men nå er det noen harde spark og egentlig mer romstering, noe hardt så jeg kan kjenne det. Fortsatt like herlig og kjenne at han er så livat:D

Småttisene snur seg og da blir det fort endring i hvordan man marker sparkene. Hadde ei turbotulle i magen da vi var på Grand Canaria. Skikkelig kung fu baby, og da lå hun med beina ned (hadde sett det på ordinær UL før vi dro). Da kjente jeg masse harde spark nede. Nå er det mye roligere. Jeg kjenner en del liv hver dag, men det er svakere og det er på andre steder. På ul (sjekk av livmorhalsen) hadde hun snudd seg og lå med hodet ned. Morkaka mi ligger foran på magen, så det demper. Tenker det er helt normalt at måten man kjenner spark på endrer seg så lenge barnet turner rundt. Det viktigste er at det er bevegelse som jeg kjenner hver dag, det gjør meg rolig :)

Back
Topp