Flere som har en svakhet for kaffe/iskaffe?

Lillebompi

Glad i forumet
Hei! Merker at det holder hardt å holde seg innenfor anbefalt grense med koffein per dag :p Jeg slutta helt med snus for 3 uker siden (noe som går over all forventning!:)), og nå prøver jeg å holde meg hard på kaffen også :bag: Kan ende opp med noen ekstra kilo, tror jeg :p
Flere? Tips?:hilarious:

Klarte fint å holde meg til 2 kopper forje svangerskap. Så ble jeg mor, til ei som synes søvn på dagen er tull... de siste 6 måneder har jeg drukket MYE kaffe! Men nå drikker jeg bare 1 eller 2 kopper. For kvalm for noe mer, i tillegg har nevnt frøken begynt å åle seg rundt på gulvet så rekker aldri å drikke opp kaffen min.

Er veldig glad i kaffe til vanlig, men er så kvalm at det frister ikke. :p

Jeg gikk over til koffeinfri, for jeg var veldig glad i kaffe jeg og. Men den siste uka har jeg fått total avsmak på kaffe pga. kvalme så det har begrenset seg fint selv :wacky:

Jeg ELSKER kaffe. Drikker mange kopper til dagen vanligvis. Nå har jeg kun én kopp om morgenen og den er hellig :rolleyes:

Er også veldig glad i kaffi. Men har trappet ned til ca 1 kopp til dagen, avogtil 2. Syns det er vanskelig ja :dead:

Jobber skift, så kaffe er livsnødvendig nesten.. Men har holdt meg og bør vell holde meg til bare en kopp fremover .. (Håper forsåvidt å slippe nattevaker etterhvert)

Jeg elsker kaffe, drikker vanligvis 2 espresso før frokost. Og div andre typer om jeg er på farta. Men nå drikker jeg kun 1 pga anbefalt grense og max to bokser cola/brus. Kjøpt koffein fri kaffe i dag, prøve smake en dag. Tenkte det var lurt å ha, kanskje jeg klarer å kose meg med det. Sist gang hadde jeg avsmak på kaffe, men nå har det ikke skjedd enda.

Jeg drikker veldig mye kaffe til vanlig, men har faktisk fått avsmak i graviditeten. Fikk det forrige svangerskap også. Men til dere som sliter med begrensningen kan jeg anbefale Nescafe koffeinfri :)

Elsker kaffe, alle typer kaffe. Kaffe med fløte, kaffe med melk og sukker, mocca, cappuccino. Ja, you name it. :p:hilarious: Nå holder jeg mwg til 1-2 kopper om dagen :arghh:

Jeg drakk myye kaffe før jeg fant at var gravid. Men nå har bare avsluttet fordi gjør meg kvalm. Savner ikke kaffen men da drikker jeg en kopp te og cola eller pepsi max noen dager.

Eg sliter!
Elsker kaffi. Ingenting er som en god varm kopp kaffi. Litt uggen. Så klarer ikke alltid drikke den opp. Prøver å drikke maks to kopper.
Samtidig så jobber jeg i et yrke der det går en del kaffi kopper ila dagen. Så må vurdere å ha med noe alternativer. Spesielt i møter. Gode teposer, kakao? Vet ikke. Noen som angst gode forslag?

Eg sliter!
Elsker kaffi. Ingenting er som en god varm kopp kaffi. Litt uggen. Så klarer ikke alltid drikke den opp. Prøver å drikke maks to kopper.
Samtidig så jobber jeg i et yrke der det går en del kaffi kopper ila dagen. Så må vurdere å ha med noe alternativer. Spesielt i møter. Gode teposer, kakao? Vet ikke. Noen som angst gode forslag?
Nescafe sin koffeinfrie kaffe :)

Jeg er en kaffeelsker! Har kjøpt inn koffeinfri kaffe og espresso. Smaker ikke det samme! Men verdt det!

jeg drikker koffeinfri kaffe og merker ikke forskjell, så derfor drikker jeg litt kaffe på jobben sånn for kos... elsker kaffe. Litt vel spennende for med første så klarte jeg ikke sjokolade eller kaffe fra uke 6 og utover... helt umulig å svelge.. så lurer på om det skjer denne gangen også. Kaffe når en er kvalm liksom?

Mens iskaffe derimot er jo bare super godt;)

Jeg ELSKER kaffe! Før drakk jeg sikkert 6 kopper om dagen, nå blir det 0-1 vanligvis, av og til 2 :joyful: Og det går egentlig helt grit.

Back
Topp