Flere som har det slik??

Longelang87

Blir kjent med forumet
Jeg føler en slags "verkefølelse" i kroppen, som at jeg har feber/influensa eller noe... :(
Men jeg har ikke feber heller... Vondt i hodet og kvalm.. Jeg har akkurat vært igjennom sjukdom og ørebetennelse så får ikke håpe det er en ny omgang med sjukdom :/
Det jeg lurer på er om d er fler som har en slik følelse, at d kanskje kan være kroppen som gjør seg "klar" til fødsel?? Hmm.. Håper da på svar iallfall.. Bare krysser fingrene for at j er frisk når fødselen starter :)

Uff høyres ikkje kjekt ut :( kan ikkje svare på om det er normalt, har ikkje noko slikt sjølv iallefall.. Men så er eg berre 36+4 då :)
Men uansett, god betring, håper det går fort over, kva det enn er ;)

Har litt vondt i hodet, men det er pga lite søvn ;) Ellers har jeg ikke noe verk i kroppen.. Jeg ville drukket masse vann og hvilt meg godt om jeg var deg, bare i tilfelle du brygger på noe :) Ikke kjekt å være syk nå når vi helst vil/skal føde :)

Jeg ligger rett ut med influensa, hodepine, feber osv. Men regner med d er noe som går nå å ik kroppen som forbereder seg til fødsel, selv om jeg er klar for fødsel når som helst ;)

Back
Topp