Flere som har det sånn?

Tula

Betatt av forumet
Jeg sliter med oppkast etter jeg har spist. Jeg finnes ikke kvalm, men det er akkurat som om kroppen ikke vil holde maten nede. Det går bra en liten stund, men så begynner jeg å brekke meg, ukontrollert... :hungover: Var litt sånn med førstemann også, men ikke så ofte som nå.
Hjelper ikke på matlysten, som er rimelig laber fra før. Alt lukter og smaker helt annerledes enn tidligere. En liten smule slitsomt egentlig...:yuck:

:anyone

Jeg var ikke kvalm egentlig, bare hvis jeg spiste eller drakk enkelte ting. Vann drakk jeg nesten ikke på to måneder. Men kastet opp. Kjente det i halsen at det kom til å skje. Hadde og null matlyst og gikk fra 4 til 1 brødskive på et måltid. Middag var uaktuelt.
Jeg endte opp med å bli lagt inn å få veske intravenøst. Da kom og kvalmen, men postafen hjalp på det

Så kjedelig å ha det sånn :dead:
Håper ikke det forblir, men at det går over :Heartpink

Uff høres ikkw noe ålreit ut. Håper det bedrer seg! Jeg blir bare fryktelig kvalm når jeg IKKE har spist jevnlig... Så det er jo heldigvis ganske lett å gjøre noe med. God bedring til deg!

Har det ikke sånn, men sender masse sympati. Du får trøste deg med at kvalme betyr masse av hormonet progesteron i kroppen, og det er et godt tegn.
Har du kanskje to i magen?

Back
Topp