Flere som har det sånn?

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg er så kvalm. Og alt gjør meg kvalm! Klarer ikke å gå inn på kjøkkenet, da må jeg holde pusten. Alt lukter kvalmende, til og med fargen på en pute kan gjør meg kvalm. Håret til jentungen er lukter kvalmende og jeg sliter med å kysse mannen for d er også kvalmende :( Jeg er så lei meg og frustrert nå. Tenk om det aldri går vekk!
 
Det blir nok bedre. Hvor langt på vei er du? Det verste gikk over i uke 10 for meg, men er absolutt sensitiv ennå. Reagerer særlig når jeg går inn på alle rom som er mindre enn stua. Kjenner meg igjen i det å holde pusten, samtidig kan jeg bli kvalm av det også ... brekker meg når jeg går inn på badet, soverommet og særlig når jeg legger hodet på puta og har dyna opp til halsen, og hver gang jeg setter meg i bilen.
 
Det blir nok bedre. Hvor langt på vei er du? Det verste gikk over i uke 10 for meg, men er absolutt sensitiv ennå. Reagerer særlig når jeg går inn på alle rom som er mindre enn stua. Kjenner meg igjen i det å holde pusten, samtidig kan jeg bli kvalm av det også ... brekker meg når jeg går inn på badet, soverommet og særlig når jeg legger hodet på puta og har dyna opp til halsen, og hver gang jeg setter meg i bilen.

Usj, jeg er 9 uker. Kjenner meg igjen i mye av det du også skriver. Blir helt tullette og frustrert av dette :(
 
Det blir garantert bedre!
Men skjønner godt fortvilelsen din
 
Jeg har vært på samme måte. Det løsnet litt i helga, og er nå 11 uker. Klarer fortsatt ikke åpne kjøleskapet uten å kaste opp, men på det verste så brakk jeg meg når jeg kjente sjampolukten fra håret til datteren min. Klarte ikke gå inn på en butikk på fire uker. Det blir bedre, mest sannsynlig innen uke 12. Ekstra kjipt å slite med sånt i julen :-(
 
Sånn hadde jeg det med Trassejenta. Tålte ingen lukter av noe slags, verken vonde eller gode! Denne gangen er det kun bæsjebleier som har trigget kvalmen...

Håper du slipper å ha det slik så veldig mye lenger :)
 
Ja jeg har det sånn! Blir kvalm av alt! Bare jeg tenker på noe som er ekkelt, kan jeg brekke meg :p Er også i uke 9. Blir vel bedre snart håper jeg! :D
 
Back
Topp