Flere som har det sånn?

Tina pusen

Gift med forumet
Sliter med en del murringer i dag nederst i maven, å mens dem kommer eller når det har gitt seg, så kjennes det ut som ungen trykker skikkelig på for å komme ut, kjenens ut som en ballong mellom beina :P

Ikke mye behagelig, åss ågir det seg, så får jeg ny kynner/murring åsså er det påan gjen.

Ekkeeelt å ganske ubehagelig, litt på kanten til ågjøre vondt.

humm, håper noen har det samme, orker ikke ny runde med å kanskje dra på føden for ingen ting. hvis det ikke gir seg eller blir verre

Har det litt lignende, er veldig ubehagelig mens det står på. Men er faktisk 2 dager siden sist jeg kjente det, så kanskje det er noe som kommer og går en gang i blant..

Har det litt lignende, er veldig ubehagelig mens det står på. Men er faktisk 2 dager siden sist jeg kjente det, så kanskje det er noe som kommer og går en gang i blant..

Ja det kan jo hende.

Vært skikkelig kvalm å ligenede et par dager å da har jeg hatt det samme, så mistenker at lille faktisk har festet hodet.
At jeg derfor kjenner den "utborringa" elelr hva jeg skal kalle det :P

Ja, sant!, Hadde 2 dager sist uke jeg var super kvalm, heldigvis berga enda i dag.. Tenkte det samme at no har han kanskje festet seg, men samtidig så tror jeg liksom ikke helt på det heller.. Hehe ;) Vi får satse på at det er det dem har gjort, og at vi slipper mere kvalme framover en stund :)

Jeg hadde det en natt, fryktelig med nedpress og murring, på kanten til å faktisk være slik at jeg måtte puste litt ekstra. Men det ga seg.

Så jeg vet ikke, mye skjer med kroppen, de skal lengre ned i bekkenet og kroppen øver seg vel på de sterke riene som den skal gjennom :)

Back
Topp