Flere som har d sånn??

samaha27

Elsker forumet
Er d flere som ikke har hatt kvalme før i svangerskapet som har fått d d nå? Jeg har vært kjempe heldig og sluppet unna sånne ting hele veien, men siste uka kommer d periodevis stort sett hver dag som kastet over meg..Forsvinner like fort etter litt..Er ikke direkte kvalme, men er nærmeste jeg kan beskrive følelsen på d..Vet jeg ikke skal klage, men bare stusser på at d kommer nå mot slutten..

Det er sikkert normalt..baby har mindre plass der inne og presser mer på alt!
Synes du er veldig heldig... Jeg har vært kvalm og hatt halsbrann siden starten..og det blir bare verre og verre nå mot slutten :(

Det er sikkert normalt..baby har mindre plass der inne og presser mer på alt!
Synes du er veldig heldig... Jeg har vært kvalm og hatt halsbrann siden starten..og det blir bare verre og verre nå mot slutten :(
Halsbrann har jeg hatt hele tiden, men har heldigvis sluppet kvalmen

Kvalmen har heldigvis ikke kommet tilbake her. Kan kun kjenne det litt om jeg går for lenge uten å spise. Sliter en del med halsbrann, men langt fra så mye som mange andre her inne.

Var heller ikke kvalm i 1 trimester, men kvalm nå. Kaster ikke opp heldigvis men kvalm fram til kl 11 på formiddagen... Normalt ifølge legen

Normalt at kvalme kommer tilbake ja .. Jeg har og blitt kvalm (igjen).... Kjedelig

Jordmor fortalte meg det er vanlig å bli kvalm mot slutten igjen pga. mye hormoner og bebis vokser veldig fort :)

For et par uker siden ble jeg brått uggen igjen men har ikke kastet opp. Det bedret seg når magen begynte å synke. :)

Var kvalm i en mnd helt i starten. Og har i det siste blitt lettere kvalm igjen nå. Ikke like ille heldigvis, men blir kvalm om jeg gjør for mye eller mini sparker for mye i ribbeina osv. :/

Var nesten ikke kvalm i starten men har vært kvalm i varierende grad nesten hver kveld siste par ukene. virker som det er normalt dessverre :(

ja, men det er på grunn av halsbrann. var så ille at jeg kastet opp hos tannlegen når hun satt med henda i munnen min, utrolig flaut! Alle plagene ser ut til å komme nå, har vært i så fin form hele tiden :p

ja, men det er på grunn av halsbrann. var så ille at jeg kastet opp hos tannlegen når hun satt med henda i munnen min, utrolig flaut! Alle plagene ser ut til å komme nå, har vært i så fin form hele tiden :p
Ugh :(

Trodde jeg fikk omgangssyken i går pga kvalme og magesmerter MEN det kan virke som det kun er babyen som presser på!! Har ikke kastet opp eller noe enda. Og det kommer periodevis. Ugh

Her også, men på langt nær samme måte som i 1. trimester!
Blir ofte plutselig veldig kvalm og får følelsen av at jeg skal kaste opp, men går fort over når jeg setter meg ned en stund, eller får frisk luft! :)

Har akkurat kastet opp i kveld, og var ikke dårlig i starten så litt varierende.... Men magen står fortsatt rett ut;)

Ja de siste par ukene har jeg blitt brått kvakm og uvel. Men jeg trudde det kom av de jerntablettene jeg tar. Men da er det kanskje normalt :)

Har det sånn jeg også :-) er nok trangt inni magen. Og halsbrannen hjelper vel godt til på spyinga mi den også :p

Jeg var ekstremt kvalm i 2 eller 3 mnd. Kastet ikke så mye opp men låg strak ut hele dagen. Så gikk det over. Og nå er det komt tilbake, heldigvis ikke så ille. Er på morningen og til tider innimellom på dagen. Er nok vanlig å bli det :-)

Back
Topp