flere som har dårlig matlyst?

Sånn har jeg det også. Ingen matlyst og plutselg veldig lyst på matvarer som vi ikke har i hus :-(

Jeg har det MOTSATTE! Jeg klarer ikke å slutte å spise! Har vært plaga med kvalme og oppkast i mange uker, men nå har det gått over! Noe som har resultert i at jeg har blitt helt MANISK med å spise! Tror kroppen min tror at det har vært hungersnød i 6 uker, og at den må ta igjen det tapte før det kommer en ny hungersnød igjen!;) ;)

Jeg har dårlig matlyst! Det er så kjedelig, jeg gleder meg sinnsykt til å spise meg stappmett igjen!
Fantaserer om julen og store middager, men når jeg har maten foran meg, så frister det ikke i det hele tatt.

Da er vi fler! Her er det bare middag som frister..

Veldig dårlig matlyst.. Eneste jeg får i meg nå er rista brødskive med smør og nugatti eller blåbærsylte.. Ensformige greier!

Ja, jg har ikke noe lyst på mat i det hele tatt jeg nå, hatt det sånn ett par dager! :( men salte og sure ting er det eneste jeg vil ha :) Hehe rart det her!

Godt det ikke bare er meg da... Har vel bare lyst på mest mulig tørre ting som ikke luktet noe.. Helt håpløst. Følger liksom jeg bør ordne middag også.. Mini er ho sulten. Heldigvis tar mannen litt ansvar .. Huff...

Motsatt her,spiser hele tiden jeg:-) kommer til å bli kjempe stooooor:-(

Back
Topp