Flere som har blitt surrete/glemske?

Wilma89

Forelsket i forumet
Herlighet!
Jeg bare surrer om dagen, glemmer ting og i dag har jeg klart å miste bankkortet. Vanligvis har jeg stålkontroll på alt...
Blitt utrolig distre!

Huff ja, fryktelig vimsete om dagen, glemmer hva jeg leter etter, og leter etter ting på heelt ulogiske steder :-P skulle finne frem en kasserolle i går, og begynte å lete i kjøleskapet :-P

Føler jeg glemmer ord:p

Jeg klarer ikke holde på en tanke lenge nok til å utføre det jeg tenkte jeg skulle gjøre.. Hvis sambo snakker og jeg kommer på noe jeg skal fortelle han så er det borte 2 sek etterpå.. Jeg føler meg helt fjern haha:laughing002

Ja... Veldig ulikt meg! Glemmer ting, har ikke samme kontroll lengre! Hva er det som skjer med meg :p :p

Leste et sted at grunnen er fordi embryo tar omega 3 fra deg og det lagres i hjernen din, men så er det noen andre som skriver om hormonet hippocampus som styrer vår romlige oppfattelse og hippocampus påvirkes av det høye hormon nivået som vi gravide har. Du får bestemme selv hva du tror på ☺️

Ekstremt! I dag gjorde jeg klar en maskin med klær, men glemte å sette den på :D :p

• Liker
Reactions: SMI
Jeg skulle handle her om dagen. Tok med meg flaskene jeg skulle pante, og lot gandlelisten ligge hjemme :-P prøv å ukes handle, sliten og trøtt, sulten, og med cravings for alt mulig. For ikke snakk om glemskhet :-P Fikk med meg 50% av det jeg skulle

Ja det er helt enormt her, gullfiskhukommelse neste så det er pinlig! :-)

Har fått mannehjerne, ingen stor fan!

Jeg fungerer ikke om dagen. Går bare å surrer på jobb, og er helt bortreist hjemme. I dag kom kvalmen også, det gjør det ikke lettere. Tror tidlig graviditet burde kommet med støttekontakt :p (Er vel mennene det egentlig?)

Back
Topp