Flere som har blitt shoppegale?

Lilla86

Forumet er livet
Jeg føler seriøst at jeg har utviklet et problem:wideyed:

Har hele tiden lyst til å handle noe til lillejenta, og bruker MYE tid på å utforske alle nettbutikker og tilbud som kommer. Klarer til en viss grad å begrense meg, men det virker ikke som kjøpelysten blir dempet:rolleyes: Hver gang jeg har handlet noe, kommer jeg på en annen ting å søke etter. Tror en del av det handler om at jeg er redd for å gå glipp av gode tilbud, men hallo, det er jo tilbud HELE tiden:wacky:

Helt enig her!!
Hele tiden går kortet varmt fordi det er noe som "bare ikke kan vente å kjøpes siden det er et så bra tilbud"!
Merker jeg må ro det litt ned nå et par mnd, for alt det viktigste er jo på plass allerede! Har også hørt at det går an å kjøpe ting man mangler ETTER fødselen også... Hehe!

Helt enig her!!
Hele tiden går kortet varmt fordi det er noe som "bare ikke kan vente å kjøpes siden det er et så bra tilbud"!
Merker jeg må ro det litt ned nå et par mnd, for alt det viktigste er jo på plass allerede! Har også hørt at det går an å kjøpe ting man mangler ETTER fødselen også... Hehe!
Haha, akkurat sånn er det! Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe babybilstolpose, siden vi får låne av søsteren min, eller ammepute, siden jeg ikke brukte det sist. Men i går hadde jeg klikket hjem begge deler, hadde det ikke vært for at jeg syntes 150 i frakt var for mye. Blir helt oppgitt av meg selv!:oops:

Her stopper det seg selv. Jeg har ikke penger, og kjæresten har tatt over styringa på økonomien da han er den eneste med inntekt. Vi har ikke så mye penger nå fordi vi har kjøpt en del andre ting vi trengte.. men hadde jeg hatt masse penger så hadde jeg også vært shoppinggal :-D

Her stopper det seg selv. Jeg har ikke penger, og kjæresten har tatt over styringa på økonomien da han er den eneste med inntekt. Vi har ikke så mye penger nå fordi vi har kjøpt en del andre ting vi trengte.. men hadde jeg hatt masse penger så hadde jeg også vært shoppinggal :-D
Huff da, leit å høre at du ikke har inntekt! Håper det ordner seg.❤️

Sist gang var jeg student, så vi hadde veldig begrensede midler. Nå tar jeg visst igjen shoppingen for da også:oops:

Huff da, leit å høre at du ikke har inntekt! Håper det ordner seg.❤️

Sist gang var jeg student, så vi hadde veldig begrensede midler. Nå tar jeg visst igjen shoppingen for da også:oops:

Har studielånet men jobber ikke pga babyen :) det går fint vi deler jo på pengene men det er ikke så mye å ta av til den lille. Men den får det den trenger og det er jo viktigst :-) blir bedre til våren da får jeg stipend og en del fra NAV i tillegg :-)

Har studielånet men jobber ikke pga babyen :) er redd for å komme i klem mellom dyra eller nli sparket... det går fint vi deler jo på pengene men det er ikke så mye å ta av til den lille. Men den får det den trenger og det er jo viktigst :-) blir bedre til våren da får jeg stipend og en del fra NAV i tillegg :-)

Har studielånet men jobber ikke pga babyen :) det går fint vi deler jo på pengene men det er ikke så mye å ta av til den lille. Men den får det den trenger og det er jo viktigst :) blir bedre til våren da får jeg stipend og en del fra NAV i tillegg :)
Skjønner:-) Ja, babyen er helt klart like fornøyd både med og uten masse stash:p

Kjenne meg igjen ja... For to uker siden hadde eg handla nada nix nothing. Denna ukå har eg ikkje henta mindre enn fira pakkar på posten (av samme person hver gong :p), de må jo tro eg e gal :D Nå har me nesten alt i hus, bortsett fra vogn, det får venta te oktober ;)

Kjenne meg igjen ja... For to uker siden hadde eg handla nada nix nothing. Denna ukå har eg ikkje henta mindre enn fira pakkar på posten (av samme person hver gong :p), de må jo tro eg e gal :D Nå har me nesten alt i hus, bortsett fra vogn, det får venta te oktober ;)
Det er bra vi er flere;)

Samme her, stopper seg selv når man er ufrivillig Nav-slave og går på dagpenger...:( Men min mor derimot, hun har fått shoppingdilla!!:p

Samme her, stopper seg selv når man er ufrivillig Nav-slave og går på dagpenger...:( Men min mor derimot, hun har fått shoppingdilla!!:p

Ååh det er så morro med bestemødrene! "mine" (mamma og svigermor) er helt i ekstase, gleder seg masse :-D det tar jo av ^^

Ååh det er så morro med bestemødrene! "mine" (mamma og svigermor) er helt i ekstase, gleder seg masse :-D det tar jo av ^^
Jaa!:D Svigermor har tatt av i strikkeverdenen her, mens mamma som har leddgikt og dessverre ikke klarer å strikke lengre, veier opp med å kjøpe alt mulig!:p Tar av er vel bare forbokstaven, hihi:D

Helt motsatt jeg.

Vel og merke er det tredje barn og andre vinterjente, men jeg har altså ikke kjøpt noe enda.

Det står egentlig ikke på pengene, selv om min mann ikle har jobb lenger enn 30.11 enn så lenge (avdelingen nedlegges så alle fikk sparken)

Jeg har bare ikke kommet igang. Tiden går. Men jeg tror jeg har en sperre på at de store tingene (vi trenger nemlig vogn og bilstol) og det første plagget synes jeg vi skal ordne sammen... Og da får ikke jeg tatt fatt på resten, så lenge vi ikke har kjøpt det første...

Helt motsatt jeg.

Vel og merke er det tredje barn og andre vinterjente, men jeg har altså ikke kjøpt noe enda.

Det står egentlig ikke på pengene, selv om min mann ikle har jobb lenger enn 30.11 enn så lenge (avdelingen nedlegges så alle fikk sparken)

Jeg har bare ikke kommet igang. Tiden går. Men jeg tror jeg har en sperre på at de store tingene (vi trenger nemlig vogn og bilstol) og det første plagget synes jeg vi skal ordne sammen... Og da får ikke jeg tatt fatt på resten, så lenge vi ikke har kjøpt det første...
Jeg skulle ønske jeg hadde en mann som var mer engasjert i babyen og utstyret, men det har jeg ikke. Vogn og bilstol er handlet på nett, så jeg bare fikk hans velsignelse før det ble klikket hjem. Det positive i det hele er at han ikke legger seg oppi hva jeg kjøper, eller prisen på det.:-)

Med bekkenet ditt er det kanskje lurt å begynne handlingen før desember? Kanskje dere kan dra innom babybutikk på lørdag allerede?:-) Ungene synes sikkert det er moro. Kanskje de kan få velge ut en liten ting til lillesøster❤️

Ikke denne lørdagen, den er fullbooket. Og neste.

Men før desember ja, absolutt

Back
Topp