Flere som har blitt sånn?

ToSmå2010

Forumet er livet
Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri i hele mitt liv har glemt avtaler. Type - legetimes osv.
Eldstejenta mi er straks 3 år og jeg har aldri glemt en eneste time på hs eller hos legen og hun har vært endel hos legen..[8D] Jeg har aldri trengt å skrive ned noe, fordi jeg har huska det..

Men etter jeg fikk lillegutt.. Jeg glemmer OFTE.. Også selvom jeg skriver det ned..
Jeg har glemt bort 2 timer på hs, 2 legetimer for meg selv, og 2 tannlegetimer for meg selv og en time lillemann hadde hos manuellterapeut.. [>:][8|]
Føler meg jo som det svimehuet.. [8D]

Jeg klarer å skrive det opp på kalenderen så sambo er flink til å si,
du vet du har time der imorgen?
Men problemet er når man får de små dumme lappene fra leger/kiropraktorere osv.
at man roter de bort innen man er hjemme!!!! Kan de ikke skrive det på en lapp større enn en kvittering?

Hehe, ja jeg er blitt mer glemsk men ikke SÅ ille som deg da [8D][8D][8D]

ORIGINAL: solisolden

sign:D

glemmer alt for ofte....men var i bokhandleren for 14 dagers tid siden og kjøpte en familyplaner....den hjelper oss veldig.....prøver å finne den riktige link hvis det skulle være noe av interesse....så fant jeg den....www.familyplan.dk

ORIGINAL: solisolden

Jepp, er litt sånn her også[;)]

Jeg skal love deg at du ikke er alene [8D] Før husket jeg alle timer og avtaler, møtte opp i god tid. Men nå? Herregud jeg glemmer ALT! Selv om jeg skriver det ned å henger på kjøleskapet og har lapp i lommeboka så glemmer jeg det. Klarer av og til å rote bort lappen der det står klokkeslett osv også [:-] Så jeg har måtta ringt flere ganger å spurt når jeg skal være med både lege og hs [:-] Også glemmer jeg hva jeg skal si i tlf så jeg blir helt "eehhh....hmmm...var noe mer jeg skulle si...." Syns det er så flaut [X(]

jeg må skrive ned ALT!!!! Til og med at jeg skal på butikken[&:]
Har boka mi på bordet, og må bla om til riktig dag kvelden før, for å forberede meg[8D][:)]

Jeg er et vimsehue selv, men takke være kalenderen på mobilen min (hvor jeg skriver ned ALT jeg skal) husker jeg faktisk det meste:)

Back
Topp