Flere som har blitt bredere over hoftene?

shewolf

Gift med forumet
Jeg prøvde på meg en av mine gamle dongeribukser som jeg kunne bruke til magen ble for stor. Nå har jeg ikke sjangs til å lukke den, fordi jeg er blitt bredere over hoftene. Flere som har opplevd å være bredere over hoftene etter svangerskapet? Vil det noen gang gå tilbake? Jeg har ikke lagt på meg i det området.

jeg å har blitt bredere over hoftene,får ikke på meg noen av olabuksenen, hehe[8D] godt å høre det går til normalen igjen [:)]

ORIGINAL: nurket2009

jeg å har blitt bredere over hoftene,får ikke på meg noen av olabuksenen, hehe[8D] godt å høre det går til normalen igjen [:)]

sign  [:D][:D][:D]

Jeg ble 2 cm bredere over hofta etter forrige fødsel...Så hofta mi gikk ikke helt tilbake igjen gitt, selv ikke etter at jeg var tilbake til mindre enn startvekt...

Gikk tilbake igjen etter forrige fødsel i alle fall! Så satser på at det gjør det denne gangen også. Men foreløpig får jeg ikke på meg pre-gravid buksene mine, nei [:@]

Har ikke turt å prøve buksene mine ennå [8|]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Har ikke turt å prøve busene mine ennå [8|]

Ikke jeg heller, men tror nok jeg er bredere nå (var bred nok fra før i grunn) håper de går tilbake igjen, hvis ikke blir det dyrt å bytte ut alt som ikke passer[8D]

Her passer buksene. Er litt pløsete på magen (merkelig nok [;)] [:D] ) så det er litt trangt for knappen på noen av dem. Men startvekta ble nådd 1 uke etter fødsel, men etter det har det stått på stedet hvil. Det har blitt ekstremt mye kaker og is og stillesitting med alt besøket og en mann som er veldig flink til å fôre meg når jeg blir sulten. [;)]

Her ble hoftene bredere med første sv, og gikk ikke tilbake gitt. Men nå etter dette sv, så er de blitt litt mindre. Fått bemerkninger om at jeg er blitt smalere over baken, så da må de jo ha blitt litt mindre...[:D] Men jeg har oppdaget at jeg har en kort overkropp! Syns hoftene har kommet så høyt opp!!! Hi hi hi, hva man finner ut om kroppen sin etter maaaange år![:D][:D][:D]

Back
Topp