Flere som har bestilt 3D-ultralyd?

Gressløken

Gift med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Augustbarna2024
Flere enn meg som har bestilt 3D-ultralyd? :happy: Evnt hvilken uke er du når du skal?
Kom gjerne med erfaringer dere som har vært før, merker jeg gleder meg veldig til det, ser for meg at det må være veldig spesielt :love7 Skal selv når jeg er i uke 29 (28+4). Noen som har vært på dette tidspunktet før? Er det en grei uke eller er det for sent?

Tror jeg var i uke 27 eller 28 sist. Da var jeg veldig fornøyd og fikk fine bilder. Tenker å bestille 3D denne gangen også.

Jeg har vet i uke 28/29 med begge jentene mine. Fått veldig fine bilder. Har ikke bestilt noe denne gangen enda. Får se etterhvert :)
Legger ved bilde av minstemor. IMG_20190326_1_86.jpg

Jeg har vet i uke 28/29 med begge jentene mine. Fått veldig fine bilder. Har ikke bestilt noe denne gangen enda. Får se etterhvert :)
Legger ved bilde av minstemor. Vis vedlegget 337493
Så flott det så ut :happy: Da satser jeg på det er en grei tid jeg har bestilt. Står så mye ulikt på nettet, alt fra uke 26 til uke 32 så ikke så lett å bli klok på :p (ps; det er fullt navn og fødselsdato på bildet du la ut, bare så du vet :p)

Bestilt til 27+4! Siden sambo ikke fikk bli med på OUL. Blir gøy å se fjeset til lille❤️

Så flott det så ut :happy: Da satser jeg på det er en grei tid jeg har bestilt. Står så mye ulikt på nettet, alt fra uke 26 til uke 32 så ikke så lett å bli klok på :p (ps; det er fullt navn og fødselsdato på bildet du la ut, bare så du vet :p)
Jeg vet, men takk for at du sier i fra :)
Ikke så redd for at noen skal vite hvem jeg er eller hvor gammel jeg er.

Bestilt til 27+4! Siden sambo ikke fikk bli med på OUL. Blir gøy å se fjeset til lille❤️
Jeg endte opp med å bytte timen til 1 uke tidligere, så er faktisk 27+4 når jeg skal også. :) Gleder meg veldig :love7 Er jo faktisk ikke så veldig lenge til heller!

Back
Topp