Flere som har begynt å tenke på nestemann?

Abcdefg000

♡2014♡2023♡
Junibollene 2023
Jeg har allerede begynt å fantasere med en lillesøsken til babyen, men vi skal i hvert fall ikke prøve før sommeren 2024. :)
Flere som vet at dere har lyst på flere barn?
 
Vi vil ha et til barn og gjerne tett, f eks få nr to i 2025. Dvs at vi også må begynne å prøve sommer/høst 2024. Spørs bare om kropp og hodet er klar om ett år da..
 
Vi vurderer også å begynne prøvingen neste sommer/høst. Var ikke sikker på om jeg ville ha en til, men synes denne første tiden har vært så fin og har gått alt for fort så må bare oppleve det en gang til :laughing002
 
Jupp, uaktuelt å ha bare én, så søsken blir det. Vurderer å få tette barn, altså bare 1 1/2 år i mellom. Så å bli gravid rundt i vinter engang er ikke utelukket. Enten det, eller vente ett år til, sånn at det er 2 1/2år i mellom.
 
Eg er klar for nr 2, men sambuar syns fødsel var noko av det verste han har vore med på og derfor skeptisk :smiley-ashamed004 trur eg skal få han på glid! Fullammar og ikkje fått tilbake mens enda. Vil helst ha barn mellom januar og august 2025, so får prøve igjen neste vår ;)
 
Anbefalt å vente minst 2 år etter keisersnitt før en blir gravid på nytt, så synes egentlig det er helt greit at vi ikke trenger å tenke noe på det ennå :smiley-ashamed004
 
Vi tenker å prøve på ny neste sommer, mannen min vil egentlig kjøre på med en gang men det er ikke han som går gravid akkurat Går ikke på noen prevensjon nå men han «hopper av i svingen», om det skjer så skjer det :)
 
Mannen kunne tenkt seg en til ASAP, men dette var mitt 3 barn, og jeg er usikker på om jeg orker en til. Han har bare ett barn da. Vi får fundere på det! :bored:
 
Ønsker vel egentlig 3 barn, men akkurat nå har jeg nok med to små merker jeg:) Mannen som mente det var utelukket før minste ble født, er nå mer eller mindre åpen for flere barn likevel av en eller annen grunn! Men det blir ikke før om minst 5 år isåfall, får bare se hva jeg føler på det tidspunkt! Orker iallfall ikke å tenke at dette er siste babyen, det blir jo for vemodig! :wacky:
 
Tenkte å ha ca to år mellom, men vet ikke helt om jeg er klar for å bli gravid på nytt allerede neste år haha! Men samtidig tenker jeg også at vi bare burde gjøre det, vil jo ha en til :Heartred
 
Ja, men hvilke mnd må man "holde seg unna" for å være sikret barnehageplass om dere skjønner hva jeg mener?
Kanke gå ulønnet et halvt år osv.
 
Back
Topp