Flere som har begynt å prøve litt kjerringråd?

marri86

Glad i forumet
Merker jeg er ganske utålmodig nå.

Tror jeg har prøvd de fleste ufarlige kjerringrådene ala gå i trapper, stimulerere brystvorter og ha sex..
(Mannen klager hvertfall ikke på den sistnevnte ;) )

Nå har jo jeg termin 31 oktober,så jeg har bare per dags dato 20 dager igjen til termin! Teller ned hver dag!

Men gikk full overtid med førstemann og igangsetting, så regner med at jeg må gjennom samme greine med denne og.. Men er jo alltids lov å håpe, mirakler kan jo skje :P

Eg har termin ca samtidig og har også prøvd det meste som ikkje er farlig! :p Einaste eg vil gidde å fortsette med er sexen.. Det er jo gøy sjølv om det ikkje funker! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp.Det er jo ikke farlig å gjøre og holder gubbene fornøyde :P
Er det ikke og noe glad hormoner e.l. ift sex?..

Neh, stresser ikke med det før det nærmer seg termin tenker jeg. Har prøvd før, ikke noe funka likevel så er skeptisk.

Er bare 33+4 så ikke prøvd noe og har igrunn ikke planer om å prøve noe heller :P tar det som det kommer :)

Nei, og hadde planer om å ikke gjøre det denne gangen. Funket ikke sist. Men, var på kjøpesenteret her om dagen og fikk skikkelig vonde tak da jeg gikk trapper der. Har lyst til å kjøpe bitter lemon og lakris til kveldskos idag..;p

Er litt tidlig enda, er kun 34+5, men om noen uker kommer jeg nok til å prøve alle triksene i boka. Er veldig klar for å bli ferdig og få tilbake kroppen min, orker jo ingenting nå om dagen.

Nei, venter nok litt til. Har egentlig lovet meg selv å ikke bry meg om sånt før termindato er passert, men litt ekstra sengevals kan vel uansett ikke skade i tiden fremover :P

Imorgen er jeg i uke 37. Gir det en uke til før tiltak iverksettes. Skal prøve akepunktur først. Jeg er igrunn fornøyd med å være gravid i denne runden, kroppen er så stor og proppfull full av vann- og babyen er uansett klar for verden nå ❤️.

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke kommet så langt nei... Foreløpig tålmodig ;)

Kommer til å pøse på med modningsakupunktur fra uke 37. Ikke nødvendigvis for å føde før, men for å være moden slik at fødselen går lettere. Er så kvalm hele tiden at tviler det blir noe særlig sengevals, men er formen der så ja takk :)

Back
Topp