Flere som har begynt å handle?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Er det flere enn meg som har begynt å handle til babyen allerede?

Jeg tror jeg har gått helt av skaftet.[8D] Hadde handlet litt nøytrale babyklær forrige uke. I går kjøpte jeg stellematte, leketeppe, litt leker, og ny madrass til babysengen. Eneste grunnen til at jeg venter med vogn er at jeg vil vite først om det er gutt eller jente, så jeg får riktig farge.[8D] Tror dette kan bli lange 9 mnd hvis jeg skal holde på slik. Flere som er utålmodige, og alt for tidlig ute med forberedelser?

Jeg har det jeg trenger etter snuppa jeg. Skal bytte ut vogna, det er vel det eneste...[8|] Og dersom det er en gutt som kommer ut i november, bør jeg kanskje anskaffe litt gutteklær....[8D]

EDIT: Da jeg gikk med snuppa, begynte jeg ikke å handle før etter uke 20-22....[;)] Sånn i tilfelle jeg mista...[8|]

Har det viktigste jeg trenger etter lillegutt...[:D] Meeen kommer nok til å gå berserk dersom det viser seg at nurket i magen er ei jente!![8D]

Har ikke kjøpt noe... og tror ikk jeg kjøper noe før etter uke 12.

har alt etter kommende storesøster, men om det blir gutt må det handles litt ja[:D]

Jeg har det meste jeg også dessverre, i alle fall hvis det blir en gutt. Det ble et skikkelig problem nå som jeg har så lyst til å handle, og så trenger jeg egentlig ikke så mye.[8D] Seng, lekegrind, vippestol og babystol har vi jo, så det blir ikke så mye igjen.

ORIGINAL: RonjaR

Har det viktigste jeg trenger etter lillegutt...[:D] Meeen kommer nok til å gå berserk dersom det viser seg at nurket i magen er ei jente!![8D]

Det er min plan også.[:D][:D] Blir det jente skal jeg gå berserk i alt som selges i rosa.[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sukkertopp

Det er min plan også.[:D][:D] Blir det jente skal jeg gå berserk i alt som selges i rosa.[:D][:D][:D]

Hihi...[8D] Og blonder! Og dilldall!

ORIGINAL: Sukkertopp

Hihi...[8D] Og blonder! Og dilldall!

Jaaaa, blonder og dilldall, jaaa.[:D][8D][:D]

Eneste problemet her er at storebror kommer til å bli så sjalu, han har også lyst på dilldall.[8D] Og så vil han ha hello kitty, mjauer hver gang han ser noe med det på, så det kan ikke en eventuell lillesøster få heller.[8D]

Jeg har handlet litt babytøy her og der siden jeg fikk snuppa for 1,5 år siden.
Jeg har ekstremt dilla på å shoppe babytøy, så kjøper det om jeg finner noe søtt[;)]

Har solgt alt jeg hadde etter jentene, så må uansett ha alt nytt[:D]

ORIGINAL: annibananni

Jeg har handlet litt babytøy her og der siden jeg fikk snuppa for 1,5 år siden.
Jeg har ekstremt dilla på å shoppe babytøy, så kjøper det om jeg finner noe søtt[;)]

Har solgt alt jeg hadde etter jentene, så må uansett ha alt nytt[:D]

Haha, det var lurt![:D] Spesielt når du har dilla på å shoppe babytøy.[;)][:D]

Jeg ble så nostalgisk at jeg ikke kunne kvitte meg med noe av tøyet etter storebror. Han vokste så fort også, så i de minste størrelsene er det meste like fint, brukt bare en gang hver.

Nei jeg har ikke turt å kjøpe noe enda. tror ikke jeg tør heller før det har gått 12 uker.
Eller iallefall etter UL om 1 og1/2 uke.
Tør ikke glede meg for mye heller før etter ul.

ORIGINAL: mummi-mamma

Nei jeg har ikke turt å kjøpe noe enda. tror ikke jeg tør heller før det har gått 12 uker.
Eller iallefall etter UL om 1 og1/2 uke.
Tør ikke glede meg for mye heller før etter ul.

Hvis du klarer, så er det jo kjempefornuftig å tenke slik. Jeg har mistet i uke 12 en gang tidligere, men jeg klarer ikke å vente med å glede meg likevel. Vet med meg selv at hvis det går galt så blir jeg knust uansett, men det siste jeg tenker på da er at jeg ikke får brukt babyutstyret jeg har kjøpt.

Nei,jeg syntes det er alt for tidlig[:)] Men det er jo hver sin mening om det da[:)] Tror bare det er grusom ha kjøpt inn ting om det skal gå galt,er så tidlig enda[:)]

Skal ikke kjøpe noe før i juli (når vi skal på ferie). Da er vi halvveis+, så da skal jeg tørre og kjøpe.
Vogn kjøpes ikke før i høst.

Kjøpte 2 hvite nyfødt bodyer og en liten bamse på "positiv-test" dagen, ville ha noe fra DEN dagen liksom [:)]
Resten venter vi nok med til sommer og høst [:)][:)]

Vi har ferdig barnerom og alt er kjøpt inn utenom vogn :)
Vi ventet jo en jente den gang så alt vi har er rosa så blir det en gutt må jeg selge å kjøpe nytt :)
Male rommet må jeg også..hahaha..festlig :)

Jeg har ikke handlet noe enda men hvis det blir gutt denne gangen også så har jeg jo alt av tøy.
Det jeg trenger er ny vogn(søskenvogn),bilstol til max julian og en seng.
Dette venter jeg med å handle.
Blir det jente er det masse tøy og dill dall jeg skal handle[:D]
Gleder meg[:D]

Nope! har lyst å kjøpe litt klær å litt småting, men klarer å holde meg unna. Får heller begynne å spare penger[:)]

Back
Topp