Flere som har begynt å få mage?

Forest

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Junilykke 2020 ♡
Måtte kjøpe meg mammabukser i dag, fordi alle buksene mine strammer så :p (mammabuksene fra H&M er sååå behagelige). Er i uke 14 og syns kanskje det er litt tidlig å få stor mage, føler i allefall selv at den er stor :P

Har dere begynt å få mage? :D

Jepp. Og stram til tider! Babyen ligger fortsatt langt ned, så litt rart at hele magen blir stram. Men ja, begynte med mammabukser i uke 8 eller noe. Det var utrolig deilig!

Jeg begynte med mammabukse i uke 7 fordi jeg var så kvalm og ikke takla press på magen, bruker det fortsatt selv om ikke jeg har fått noe særlig mage, de er bare veldig mye mer behagelig ;-)

Jeg har også begynt å bruke mammabukset, selvom jeg ikke har fått noe særlig mage enda. Men det er sååå mye bedre enn trange bukser som strammer over magen! :)

Blir handling av et par bukser neste lønning her ;) kjenner at det begynner å bli litt trangt til tider :P

ce06bb557379a18bfd8e8ee59adeb0e1

15+0 i dag ;)

Jeg har brukt mammabukser i mange uker allerede :) 15+1 i dag. Har ikke orket å ha noe stramt rundt magen. Jeg merker veldig godt selv at magen har blitt større, spesielt om morgenen når jeg våkner. Da er den veldig hard. Om kvelden er den også større, men mer oppblåst. Tror det er bare de som ser meg ofte, som ser en forskjell. Føler meg i et stadium hvor det er vanskelig å si om jeg bare har lagt på meg litt eller om jeg er gravid ;)

Har også brukt mammabukser ei god stund. Først pga kvalmen og nå pga magen har begynt å bli kuleformet :)

Bruker mest kjoler siden jeg ikke klarer å ha noe stramt over magen. Blir bare enda mer kvalm av det:-)

Greier liksom ikke skjule den kulen der. Livmoren står rett under navlen nå. 3.svangerskapet, og er litt over gjennomsnittet på mål.
Jordmor målte på kontroll i uke 12, for jeg syns jeg er så stor.

Magen har endret seg, men er nok mest oppblåst. Fikk to nye mammabukser i posten i dag. Har brukt det siden uke 10/11. Er nå 13 uker.

Forsøkte med en av mine vanlige bukser i dag, men det er så ubehagelig. Jeg sitter mye foran pc, så det strammer når jeg setter meg ned. Her går det derfor i mammabukser og tights / strømpebukse med tunika. Jeg er 15 fullgåtte uker i morgen ifølge mens termin :)

Jeg begynnte i uke 11 med mammabukser da jeg ikke taklet å ha det stramt rundt magen.Jeg er andregangs så magen er ganske tydelig nå selv om jeg er i uke 15+2

Back
Topp